הרצאת אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר ישראל

רכבים מקושרים לאנשים מאושרים

 

 

 "בעידן שבו הכל זמין, מהיר ונגיש, בכל מקום ומכל זמן, אך מתבקש ששירותים שונים בתחום הרכב יוכלו להיעשות באמת מתוך הרכב, ואף יותר, סביבת הנהג תאפשר לכל אחד, גם אם הוא בדרכים, לקבל את אותה חוויה שהוא מקבל מהמכשיר הנייד - להנגיש שירותים שונים, להפוך משימות לקלות, ליהנות ממוזיקה דיגיטאלית לפי בחירה, ניווט, חניה ועוד, והכל בלחיצה על מסך המגע." כך אמר אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר ישראל.

 

"אנחנו פיתחנו פלטפורמת רכב מקושר המותאמת להתקנה בכל מערכת מולטימדיה מסוג אנדרואיד. האפליקציה מנגישה מגוון של שירותים ומידע לנהג, חיבור למוקדי שירות וחירום וגישה מהירה לאפליקציות פופולאריות שניתן לשלב ברכב בצורה בטוחה, כגון: אפליקציית הניווט הפופולארית WAZE, תחנות רדיו ישראליות ועולמיות ורצועות מוזיקה דיגיטליות, מעבר מהיר לחייגן הטלפוני המובנה במערכת. כמו כן מציעה המערכת שיחת חירום, מסך המספק מידע חיוני על הרכב - לחץ אוויר, כמות הק"מ, מידע על נוריות החיווי, גישה אל ספר הרכב ועוד, שליחת הודעה בצירוף מיקום מדויק של הרכב אל מוקד השירות לצורך קבלת סיוע בדרכים, התראות על טיפול מתקרב, מצב המצבר, חידוש פוליסת ביטוח, זימון לבדיקת חורף, התראה על בדיקת צמיגים, זימון להשקה, הצעה לטרייד ועוד ועוד."

 

"אנחנו יושבים במשולש, בין יבואן הרכב, לקוח סופי ופוינטר, בקשר רציף איתו, יודעים כמה נוסע, איפה עוצר, מתי מחליף הרכב, כל הנתונים הללו יכולים לשמש את כולם כקשר עם הלקוחות. מוקד 24/7, , תשלם לפי איך שאתה נוהג, שירותי דרך, ניהול ציים ועוד. כל אלה למעשה אנחנו משלבים היום". 

 

 

"הרכב החשמלי צריך ינהלו אותו, הנהג מקבל את מצב המצבר, כל המוח של ניהול הרכב הוא דרך המערכת של פוינטר, מצב מצבר והפניה למטען הקרוב הרלבנטי שפנוי להטעין את הרכב הזה. כשכולם מדברים על אוטונומי אנחנו מדברים על אינטימי, אני מדבר על הנהג ועל הרכב הספציפי שלו.אנחנו רואים עצמנו כחברת לוויין."

 

"אם מוכרים רכב אחרי 3 שנים,  אני יכול להציע ליבואן לפנות ללקוח אחרי שנתיים ולהציע לו לשלוח לנהג הודעה: 'שלום דני, יש לנו עסקת טרייד-אין מצוינת בשבילך'. לפי המידע שבמערכת שלי, אני יודע שלא עשה תאונה, יודע שעשה 90,000 ק"מ ולכן אדע להציע לו הצעה מתאימה.  גם אם אתם נתקעים בשדה התעופה או שאתם בחו"ל, אנחנו נקבל התראה על דעיכת מצבר, בהתאם לזה להמליץ על החלפת מצבר."

 

לגבי העתיד, גולדשטיין מעריך כי חיבור לבית חכם, נושא של ניהוג הרכב מרחוק, אפשר לשלוט מרחוק, שרתים בענן. אני יודע לנהל בענן הכל ויודע לאסוף כמה התנעות היו בכל נקודה, איך הבינה המלאכותית נכנסת לעולם הרכב.

חדשות חמות

צרו קשר

רחוב החשמונאים 84 תל אביב, ת.ד 20027 מיקוד 6713203
+972-3-563-1010 +972-3-563-1010 +972-3-561-9025 +972-3-561-9025 chamber@chamber.org.il
*
*
*
*
*
חבר לשכה?
*
*
Change the CAPTCHA code