היחידה למידע עסקי

היחידה למידע עסקי

המרכז למידע עסקי של לשכת המסחר ת"א והמרכז מעניק לחברי הלשכה שירותי איתור מידע עסקי על חברות ומוצרים בארץ ובחו"ל ממגוון מקורות ומאגרי מידע מקצועיים בלבד.

שירותי מרכז המידע:
איתור ספקים, חברות ומוצרים בעולם
מידע על תערוכות בעולם
סקירות שוק וסקירות ענפיות בישראל
דוחות עסקיים ופיננסיים על חברות בארץ ובחו"ל
עבודות מורכבות לאיסוף מידע
נתוני סחר חוץ – הפקת שאילתות יבוא/יצוא
איתור מכרזים בישראל – מאגר תקצירי מכרזים
איתור מכרזים מהאיחוד האירופאי
מידע על הזדמנויות עסקיות מהעולם
רישום לבדיקות סקר רפואי תקופתי

הרחבה להזמנת השירות

איתור ספקים, מפיצים, ולקוחות פוטנציאלים בארץ

אודות השירות:
המרכז למידע עסקי מציע מאגר מידע עשיר ואיכותי באמצעותו ניתן להפיק רשימה מדויקת של עסקים בארץ על פי דרישות העסק. הרשימה ממוקדת ומחוללת פלאים לקידום ושיווק העסק, שכן היא מכוונת לעסקים בעלי פוטנציאל היקשרות גבוה וכך מגדילה את מאגר הלקוחות.

איך אנו עושים זאת?
ברשותנו מאגר המידע BDI-SEGMENTA הכולל מאות אלפי עסקים בארץ. באמצעותו ניתן לאתר חברות לשת"פ, ספקים ולקוחות פוטנציאלים בארץ ולייצר רשימה למטרות שיווק, מכירות וכל היקשרות עסקית אחרת.

מה היתרון בשירות זה?
יתרון המאגר הוא ביכולת חיתוך ופילוח מדויק של רשימה מעודכנת ומותאמת לצורכי הלקוח והיא כוללת פרטי התקשרות לחברות כגון: שם החברה, תחום עיסוק, אופי פעילות החברה, כתובת, טלפון, כתובת אימייל, אתר אינטרנט, שם מנהל החברה ותפקיד. ניתן גם לפלח לפי גודל חברה, מחזור מכירות, אזור גאוגרפי ועוד. זוהי פלטפורמה שמסייעת בגיוס לקוחות חדשים, אם זה בדיוור ישיר או לצורך טלמרקטינג.

היתרון הגדול של רשימות אלו הוא רמת הדיוק. אנחנו מתמחים בהפקת רשימות לקוחות פוטנציאלים רלוונטית לפי צורכי העסק. אנחנו לא מתפשרים על הפקת רשימת לקוחות לא מדויקת, אלא אנחנו דואגים להפיק רשימה שמתאימה לקהל היעד שלכם.

מהי עלות השירות?
השירות חינם לחברי לשכת המסחר תל אביב והמרכז.

"ביקשתי ממרכז מידע רשימה של לקוחות פוטנציאלים. קיבלתי שירות קשוב ממירב שהתקשרה לברר את כל הפרטים ושלחה אליי רשימה תוך יום אחד. תענוג." 2/1/2020

טריסן ישראל

רוצים לקרוא מה החברים אומרים עלינו? לחצו כאן!

לקבלת מידע ושירות, אנא פנו אלינו או מלאו את טופס הפניה בהמשך:

טל: 03-5631025
דוא"ל: meyda@chamber.org.il

פנייה לקבלת שירות

עכשיו יותר מתמיד משתלם להיות חבר בלשכת המסחר תל אביב והמרכז וליהנות מעשרות שירותים בתחומים שונים ומגוונים, שיאפשרו לך לפרוץ קדימה, לצמצם עלויות ולהיחשף להזדמנויות עסקיות, מכרזים, מידע עסקי, קשרים עסקיים ושירותים נוספים.
*
*
*
*
*
חבר לשכה?
*
*
Change the CAPTCHA code

חדשות חמות