מאגרי מידע לעסקים - אינסוף אפשרויות לקידום העסק

בעלי עסקים בתחומים רבים, לרבות מזון, קמעונאות ומוצרי אלקטרוניקה בסופו של דבר רוצים להרחיב את מעגל הלקוחות, לגלות עוד קהלי יעד שירצו לצרוך את שירותיהם, בין אם יבוא או יצוא. לשם כך הם שוכרים יועצים ובונים תוכניות פעולה מורכבות, שבהיעדר הכוונה מותאמת, שלוקחת בחשבון את המטרות והצרכים של העסק, יכולה להוביל לבזבוז זמן ומשאבים ואף לסכן אותם ולפגוע בהיקף פעילותם

אך כיום עסקים רבים יכולים להירשם ללשכת המסחר ת"א והמרכז, וליהנות משירותי היחידה למידע עסקי המתמחה באיתור מידע עסקי ממגוון תחומים, ביניהם: איתור ספקים ולקוחות, הפקת דו"חות עסקיים לגבי מצבם הפיננסי של החברות, מידע על סקירות שוק בארץ, נתוני יבוא יצוא, מכרזים, תערוכות ושירותי מידענות. מידע מקצועי מסוג זה חיוני והכרחי לכל עסק המעוניין להתבסס, להתחזק ולהתפתח בשווקים הרצויים לו, תוך קבלת ההחלטות הנכונות.


מידע מקצועי מסוג זה חיוני והכרחי לכל עסק המעוניין להתבסס, להתחזק ולהתפתח בשווקים הרצויים לו, תוך קבלת ההחלטות הנכונות.

5 יתרונות בולטים של מאגרי המידע לעסקים

  1. מידע על לקוחות וספקים פוטנציאליים בארץ ובחו"ל – ברשות היחידה למידע עסקי, תמצאו בין היתר, מאגרי מידע B2B עסקיים לאיתור חברות בארץ. לעומת חיפוש ברשת האינטרנט, הם מסייעים בסינון מידע לא רלוונטי ובכך חוסכים בעלויות ובזמן יקר. דרך מאגר מידע מקצועי, ניתן למיין את תוצאות חיפוש החברות מראש לפי פרמטרים כגון: אזור גיאוגרפי מועדף, גודל חברה מבוקש, מחזור מכירות מדווח ועוד.

    לעומת זאת, אם תרצו להשתלב בזירה הבינלאומית הנוגעת לתחומכם, ברשות היחידה מאגרי B2B נוספים המציעים מעל 59 מיליון חברות, מוסדות וארגונים מ-70 מדינות בעולם. דרכם ניתן לאתר מידע על לקוחות וספקים בחו"ל, לפי פרמטרים לחיפוש הנדרשים לצורכי כל עסק כגון: מדינת יעד ליבוא/יצוא, מוצר, גודל חברות ועוד. באופן זה, המידע ממוקד ומחולל פלאים לקידום ושיווק העסק, שכן הוא מכוון לעסקים בעלי פוטנציאל התקשרות גבוה וכך מגדיל את מאגר הלקוחות והספקים.

  2. אינפורמציה על תערוכות לעסקים - תערוכה היא פלטפורמה נהדרת לחשיפה לעסק, לתוצריו ושירותו השונים, זו הזדמנות להיפתח לשווקים חדשים. ברשות היחידה למידע עסקי, מאגרי תערוכות הכוללים מידע ועדכונים אודות תערוכות לעסקים, המתקיימות בארץ ובעולם בשלל תחומים ונושאים. כך שתוכלו להישאר תמיד מעודכנים, ותדעו להיערך מראש לקראת תערוכה קרובה שתהיו מעוניינים לקחת בה חלק.

  3. מכרזים בארץ ובחו''ל - באתר הלשכה תוכלו למצוא שורה של מכרזים מישראל, אשר ממוינים לפי תחומים וענפים שונים במשק, כך שתוכלו לאתר בקלות את המכרזים הנוגעים אליכם. חברי לשכה יכולים לעיין במאגר המכרזים, ואף לקבל מידע מפולח היישר לתיבת המייל, אחת לשבוע.
    כמו כן, ניתן למצוא אצלנו חברות המעוניינות במידע על מכרזים בינלאומיים לפי סקטורים, שמפורסמים על ידי גופים מוסדיים באיחוד האירופאי ובשווקי האו"ם והבנק העולמי.

  4. יכולת לבדוק את מצב השוק הרלוונטי לעסק - מעוניינים לבדוק את מצב הענף בו אתם פועלים בשוק המקומי? רוצים לדעת האם זהו זמן טוב להתחיל לפעול בענף מסוים? חברי לשכה נהנים מהנחות משמעותיות ברכישת סקירות ענפיות מקצועיות, המציגות עבורכם תמונה כללית של הענף שהעסק שלכם משתייך אליו, כך שתדעו מה מצבו בארץ ברגע נתון. תוכלו לגלות מהן המגמות המתרחשות בשוק שלכם, בין אם זה שוק רשתות שיווק מזון, רכבים או קרמיקה וכלים סניטריים, להבין מי הן דמויות המפתח בתחום, עד כמה הענף שלכם רווחי, מהם גורמי הסיכון ועוד פיסות מידע רבות שהן הכרחיות לגיבוש החלטות הנוגעות לעסק שלכם.

  5. היקפי סחורה שמגיעה לישראל - עסקים שמתמחים בתחומי היבוא יכולים להיחשף לנתוני יבוא של מוצרים לישראל במגוון תחומים. כך תוכלו לבדוק את פוטנציאל המוצרים הנוגעים בתחומכם, לבדוק האם מיובאים כבר לארץ, באיזה היקף הם מגיעים לישראל, אילו מדינות בעולם מייצרות אותם, מאילו מדינות ניתן לייבא אותם לארץ ועוד. נתונים אלו מגיעים ממערכת חדשנית בעלת גישה למערכת ''שער עולמי'', המערכת האינטראקטיבית לניהול סחר חוץ לישראל.


מידע מותאם אישית לעסק שלכם

יבואנים, יצואנים ונותני שירותים, היתרון הגדול בשימוש במאגרי מידע עסקיים, הוא באיתור מידע עסקי הרלוונטי ומותאם "בתפירה אישית" לצורכי העסק. בזכות שילוב מנצח הכולל צוות מידענים מקצועי ומנוסה באפיון המידע הנדרש, ותשתיות מאגרי מידע מקצועיים לעסקים, תוכלו גם אתם ליהנות ממגוון כלים תומכי החלטות מבוססות, המשמשים את מקבלי ההחלטות, בסינון מידע לא רלוונטי, בחיסכון בעלויות ובזמן יקר. כחברי לשכת המסחר בעלי עסקים יכולים להכיר לעומק את תחום עיסוקם - מאפייניו השונים, הכיוונים שבהם הוא מתפתח. ולמצוא מגוון דרכים יצירתיות ומעניינות לקדם את העסק ולעזור לו לצמוח.


מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלכם? מלאו את טופס ההתעניינות והרישום ותיהנו מסל פתרונות מידע וגישה להזדמנויות עסקיות אטרקטיביות מהארץ והעולם!

למידע נוסף בתחום זה