עסקים רבים ומבוססים בארץ מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם לחו"ל, אך אינם יודעים מהיכן להתחיל ולאן לפנות.
מעוניינים לשמח את העובדים שלכם לקראת סוף השנה, אבל לא בטוחים מהי הדרך הטובה והנכונה ביותר? תנו להם את החופש לבחור!
התחושה המלווה בקשה של שומר בכניסה לחנות להציץ לנו לתוך התיק, הפכה מזמן להיות תחושה שגרתית במציאות הביטחונית שלנו. דומה שאיש אינו מפקפק בנחיצות הבדיקה הזו ואף יהיו כאלה שיבקרו את הדרך שבה היא נעשית ודווקא לחומרה.
לאחרונה רשות התחרות ושסטוביץ הגיעו להסדר פשרה המגביל את הדיווחים ששסטוביץ תוכל להעביר לקולגייט העולמית ביחס ליבוא מקביל בישראל
המשבר הכלכלי החדש מתאפיין בשני קריטריונים מובהקים: הראשון הוא התכווצות של הפעילות במשק, והשני הוא חוסר וודאות שייפתר רק לאחר שתמצא תרופה או חיסון לקורונה, שיהיו זמינים לכלל העולם
הפטור ממס למי שרוכש מוצרים מחו"ל הוא עיוות משמעותי בעיקרון התחרות בתנאים שווים לרעת המגזר העסקי בישראל
חברות בינלאומיות רבות, רגע לפני תחילת פעילותן בתחומי מדינת ישראל, ניצבות בפני הדילמה – האם להקים חברת בת או לפתוח סניף בישראל של החברה הזרה? במאמר קצר זה, נסקור בתמצית את גדר השיקולים וההבדלים, הרלוונטיים בקשר לשאלה זו, בבואנו לקבל החלטה מושכלת בענין – “סניף” או חברת בת בישראל
אסור לנו לסגת אחורה שוב לאותן תפיסות של הגנה מופרזת אשר פוגעות בתחרות, מעלות את המחירים וממשיכות לקיים מגזרים נכשלים במשק
בחודש ספטמבר 2020 אמורות להיכנס לתוקפן תקנות סדר הדין האזרחי החדשות, המהוות רפורמה של ממש בסדרי המשפט בישראל
בימים אלה, כאשר במגזר העסקי מתכננים את אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה יבואנים שתלויים בפעילות בינלאומית מבקשים להמשיך לדאוג לסחורה זמינה. הם מחפשים מקורות יבוא חלופיים, או יבואנים, ומעוניינים לבדוק פוטנציאל שוק של מוצר חליפי או חדש.
לראשונה אנחנו חווים במדינת ישראל משבר שאין לו תאריך סיום משוער.
על כתפי המגזר העסקי מונח קיום המדינה. ואם כולנו נפנים זאת, יהיה לנו קל לדעת מה לעשות כדי לצלוח את המשבר הנוכחי בפחות נזקים
בדיקה מהירה באינטרנט מראה כי מידי שנה נסגרים בישראל עשרות אלפי עסקים. הסיבות לכך רבות ומגוונות
לאחר שהחלטנו על הקמת העסק או על הרחבה ופיתוח עסקי של עסק קיים, עלינו לגייס את מקורות המימון הנדרשים לשם כך.
עולם המכרזים עשוי לפתוח חלון הזדמנויות גדול עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים. היכנסו לקרוא על חשיבות המכרזים והשפעתם!
חודש נובמבר הפך בשנים האחרונות לחודש המבצעים - החודש שבו נערכים מבצעי ענק ברשת האינטרנט (במרשתת) וברשתות השונות. במאמר זה נבקש להעביר מספר דגשים בנושא אופן פרסום המבצעים, בהתאם להוראות החוק.
מוזמנים לקרוא את הריאיון של יהודה שרוני, הפרשן והעורך הכלכלי של מעריב עם נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין המתייחס למאבקנו באפליית המס בייבוא אישי, מיום 4.10.19 (סעיף 3)