ירון חתם | סמנכ"ל בכיר לכספים ומנהל בלשכת המסחר ת"א והמרכז | מאמרי דעה | 30/08/2023

תווי קנייה לחגים - מתנת חג מושלמת לעובדים

תקופת החגים היא עיתוי נהדר להפגין הערכה והכרת תודה לעובדים שלכם שתרמו משמעותית במהלך השנה. אם החלטתם לשמח את הצוות שלכם במתנות לחג אבל אתם לא ממש בטוחים מה לקנות, זה הזמן לפנות לפתרון הנוח ביותר: תווי קנייה לחגים, שמאפשרים לעובדים לבחור מבין מגוון חנויות וזמינים חלוקה פיזית לכל עובד, או באופן דיגיטלי באמצעות הטלפון הנייד.

לשכת המסחר מציעה הנחות מיוחדות ברכישת כמות גדולה של תווי קנייה לחגים, שכל עובד ישמח לקבל. כך, גם תחסכו בעלויות וגם תעניקו לעובדים שלכם את הגמישות לבחור שי לחגים בהתאם לרצונם וצרכיהם.

למה כדאי לרכוש מתנה לחג לעובדים?
מתנה לחג לעובדים משפרת ומעלה את תחושת שביעות הרצון שלהם מהארגון ובעקיפין, תורמת ללויאליות למקום העבודה ואף לתפוקה גבוהה. כתוצאה משביעות הרצון, העובדים גם משגררים את הארגון על דעת עצמם ומפזרים חוות דעת חיוביות אודות תנאי העבודה והתרבות האירגונית במקום. מתנת חג לעובדים מאותת להם כי מקום העבודה "רואה" אותם ומעריך את עבודתם, מה שתורם ליצירת אקלים ארגוני של אמון, אחווה וגיבוש.

מתנה לחג לעובדים בצורת תווי קניה, היא פתרון אידיאלי. תווי קניה מאפשרים לעובדים לבחור בדיוק מה שהם רוצים וכך למקסם את שביעות הרצון שלהם. כמו כן, האפשרות של חלוקת מתנה לחג לעובדים בצורת תווים, מורידה את הלחץ ואת המורכבות הקשורים בבחירת מתנה אחת המתאימה לכולם. מנהלי משאבי אנוש מתמודדים לעתים קרובות עם המשימה המאתגרת של מציאת מתנה הקולעת למכנה המשותף הרחב ביותר ולאור תחומי העניין והצרכים המגוונים של העובדים, משימה זו גוזלת משאבים רבים. תווי קניה מאפשרים לעקוף את האתגר באלגנטיות ולהפוך את התהליך לקל ופשוט יותר.


תווי הקנייה שלנו

אנו מציעים מגוון גדול של תווי קניה, שמהם תוכלו לבחור בהתאם לתקציב שלכם, אופי המתנות שתרצו להעניק וההעדפה אם לחלק אותם פיזית או באופן דיגיטלי.

דרים קארד
הבחירה הפופולרית עבור מי שמעדיף מתנות חלומיות, בהתאמה אישית. דרים קארד ניתן למימוש במבחר גדול של חנויות וזמין לחלוקה פיזית או דרך הנייד.

מקסימום שופינג מבית ישראכרט
מקסימום שופינג זמין לחלוקה פיזית. הוא מציע חוויית רכישה מקסימלית בחנויות.

תו הזהב
תו הזהב זמין לחלוקה פיזית או דרך הנייד. אפשר לקנות באמצעותו במגוון חנויות ביגוד, סופרים, חנויות מיוחדות ועוד.

התו המלא
התו המלא מעניק חוויית רכישה מלאה ומרגשת. הוא ניתן למימוש במגוון רשתות מובחרות, מותגים, מסעדות, אטרקציות ועוד. זמין לחלוקה פיזית או דרך הנייד.

מקס גיפט כארד
זמין לחלוקה פיזית ומעניק אפשרות לרכישה ביותר מ 100 רשתות מובילות של ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל ועוד מגוון חנויות.

תו פלוס
שובר משתלם הניתן לחלוקה פיזית או דרך הנייד. ניתן לקנות בתו פלוס במבחר רשתות ספורט, מזון, אופנה, חשמל, תינוקות וילדים ועוד.

ויקטורי 100%
תווי קניה הזמינים חלוקה פיזית. התווים תקפים למימוש של 100% מערכם ברשת ויקטורי וכן ניתן לרכוש בהם במגוון גדול של חנויות בתחומים שונים.

Win Card
כרטיס המעניק הנחות והטבות במבחר חנויות: מזון, חשמל, אופנה, כלי בית וחנויות רבות נוספות.


מהרו להזמין תווי קנייה לעובדים שלכם ולשמח אותם לקראת החגים הבאים עלינו לטובה. ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך תוכלו להשלים את הרכישה ואת החלוקה בזמן, להימנע מעיכובים של הרגע האחרון ולאפשר לעובדים שלכם להתחדש בכל מוצר שהם צריכים כדי ליהנות מחג שמח.

 

***
ירון חתם הוא סמנכ"ל בכיר לכספים ומנהל בלשכת המסחר ת"א והמרכז.

למידע נוסף בתחום זה
המידע המפורסם כאן הועבר במלואו על ידי המפרסם והינו באחריותו הבלעדית של המפרסם. ללשכת המסחר אין ולא תהיה שום אחריות, לנכונות המידע המפורסם ו/או לטיב השרות של העסק האמור.
המאמרים באתר זה משקפים את דעתו של כותבם ואין בהכרח חפיפה בינם לבין עמדות איגוד לשכות המסחר. במאמרים ו/או בידיעות ו/או בכל חומר אחר באתר אין משום המלצה או חוות דעת לפעילות או להימנעות מפעילות. קבלת החלטה כלשהי על סמך מידע כלשהו המופיע באתר הינה על אחריות המשתמש באתר בלבד.