הרחבה

איגוד רשתות שיווק המזון

באיגוד חברות מרבית רשתות שיווק המזון הפרושות בכל רחבי הארץ, היוצרות תשתית רחבה המציעה לצרכן הישראלי מגוון עשיר של מוצרים מייצור מקומי, מייבוא ומותגים עצמיים, במחירים תחרותיים.
מטרות האיגוד ועיקר פעילותו:
ישום חוק קידום התחרות בשוק מוצרי המזון כך שהפגיעה בחופש העיסוק והקניין של רשתות שיווק המזון תהיה מינימלית, ווידוא שתקנות שקיפות המחירים יחולו גם על מפתחי האפליקציות, על מנת שתמונת המחירים תשתקף באופן מלא לציבור הצרכנים.
יצוג בכל הקשור לחוק ולתקנות הגנת הצרכן.
יצוג עמדת הרשתות למול המשרד להגנת הסביבה ובדיונים בכנסת בנושאי הסביבה ובכלל זה חוק האריזות, החוק להסדרת הטיפול בפסולת אלקטרונית, חוק הפיקדון על מיכלי משקה וצמצום השימוש בשקיות פלסטיק.

צרו קשר
הזדמנויות עסקיות

הזדמנויות עסקיות

מכרזים

מכרזים

חדשות לשכת המסחר

19/01/2020
מי באמת גורם ליוקר המחיה בישראל?
Chamber TV | 19/01/2020

מי באמת גורם ליוקר המחיה בישראל?

היכנסו האזינו לראיון של עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בתכניתו שלרועי כ"ץ "שוק חופשי", ברדיו 102, 19.01.2020, מי באמת גורם ליוקר המחיה בישראל? ומציע למשרד האוצר לעשות בדיקה כדי להציג תמונה ברורה, איזה חלק מיוקר המחיה בישראל מקורו ברשויות המדינה והמגזר הציבורי ואיזה חלק במגזר העסקי.

מי באמת גורם ליוקר המחיה בישראל?

צרו קשר

רחוב החשמונאים 84 תל אביב, ת.ד 20027 מיקוד 6713203
+972-3-563-1010 +972-3-563-1010 +972-3-561-9025 +972-3-561-9025 chamber@chamber.org.il
*
*
*
*
*
חבר לשכה?
*
Change the CAPTCHA code