-
ועידת הרכב: CARS 2018
- תוכנית הועידה
- הועידה בתקשורת
- רישום לנסיעת מבחן - אופל אינסיגניה החדשה
- ועידת Cars 2018: מי היה ומה אמרו?
- נתפסו במצלמה
- פאנל: האם הרגולציה שמה ברקס למוסכי ההסדר?
- פאנל: אקזוטיקה שם המשחק
- פאנל: מכונית חשמלית ושמה תשוקה
- פאנל: מרכזי פיתוח לרכב העתיד בישראל מניעים את המהפכה האוטונומית
- הרצאת מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל
- הרצאת נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין
- הרצאת אלעד צרפתי, סמנכ"ל מוביליי
- הרצאת חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל
- הרצאת אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר ישראל
-
ועידת הרכב : CARS 2017
-
ועידת הרכב: CARS 2016
-
ועידת הרכב: CARS 2015
-
ועידת הרכב: CARS 2019
פאנל: אקזוטיקה שם המשחק
מותגי העל של תעשיית הרכב העולמית צובעים את שוק הרכב הישראלי
"יש פער ענק בין לקוח פרארי ללקוח מזראטי ומותגי הפרימיום, מדברים על מחיר מ 2-2.5 מיליון ₪. לקוח פרארי הוא מי שרוצה להגשים חלום. לאחר מכן הוא מתחבר למועדון של פרארי בכל העולם, הוא מוזמן לכל אירועים. יש בארץ רק 60 כלי רכב. מדובר בלקוחות שהם סוכני ביטוח, עורכי דין, כאשר לרוב הפרארי במחסן או יוצאת רק לסופי שבוע ובמקומות שלא כולם רואים אותם. במזרטי עשינו השקה מחדש לפני שנתיים, נכנסנו עם מחיר אטרקטיבי שנותן פייט לחצי מיליון ומעלה ומנגיש את הרכב. עשינו מהפיכה והבאנו משהו חדש. " כך אמר דני איטליאנו, מנכ"ל אוטו איטליה, בפאנל 'אקזוטיקה שם המשחק - פאנל על מותגי העל של תעשיית הרכב העולמית'.
"באסטון מרטין הוחלט להנגיש את הרכב ולהגשים חלומות. האנשים לא רוצים לנקר עיניים, הם רוצים לנסוע עם רכב שיוכלו לנהוג בו בכל מקום. מדובר בנדלניסטים, עו"ד, היייטקיסטים, שהגשימו חלום והיום מותגים אחרים כמו בנטלי ואחרים בדרך". אמר אבי משולם, מנהל מותג אסטון מרטין ישראל.
לדברי דני איטליאנו:"רובם אוהבים את הרכב עם עיצובים ייחודים שהם בוחרים אך מצד שני יש את עניין המיסוי. גם מי ששם עדיין 2.5 מיליון על הרכב, רואה שזה מגיע לעוד 2 מיליון ש"ח נוספים ואז מתחילים לדלל עלויות. פרארי אצלנו זה האיכות והעובדה שאין לאף אחד רכב כזה. התפיסה של פרארי לעודד לקוחות שלהם שבזמן שאתה מזמין הרכב הנוכחי תזמין הבא, או ליצור קולקטורים."
אבי משולם: "אנחנו כבר עם 62 רכבים על הכביש, יש בישראל אנשים כאלה, אמנם לא מחזיקים את הרכבים בארץ בגלל המיסוי הגבוה, מחזיקים בארץ אחד והשאר בחו"ל. גם אנחנו תומכים שהרכבים יהיו מיוחדים במינם. יש 50-60 בכל העולם, אנשים מחכים בתור ומשלמים מקדמה וגם אם מתבטלת ההזמנה עומדים אחריה עוד 20 בתור. כל הרכבים הם לקולקטורים, לא תראה אוטו שני לו בעולם."
לעניין רכבי ה USV, אמר אבי משולם: אסטון הצהירו שיעלו ב- 2019. כשאסטון מציגה דגם, היא יוצאת איתו שנה לפני ואז לקוחות מכריזים כדי שיהיו בין הראשונים לקבל כשיהיה על הכביש. לעומתו אמר דני איטליאנו כי פרארי זה חברת רכב שמייצרת רכבי ספורט נקודה. לקחת רכב גדול USV, ולהפוך אותו לספורטיבי זה לא מתקבל על הדעת בתפיסה, לא עושים זאת להגדלת המכירות, אם רוצים להישאר עם כ- 8,000 מכירות בשנה. מצד שני גם ל- USV תהיה רשימה ארוכה שתגרום לאנשים להמתין, נכנסים לזה בלית ברירה כי זה מה שהשוק דורש."