אביב הגיע, פסח בא - ואיתם מבחר עצום של הטבות מפנקות לעסקים

מי כמונו יודעים שהעסקים בישראל עברו תקופה לא קלה. אך עם בוא האביב וחג הפסח שעומד בפתח, המשק מתעורר לחיים והעובדים שבים לשגרה. זו הזדמנות נפלאה להגיד להם תודה ולצ'פר אותם על ההתמודדות הלא פשוטה עם המצב המאתגר, עם תווי קנייה מפנקים לכבוד החג.


מדוע כדאי דווקא תווי שי?

  1. החופש לבחור - תווי שי כדוגמת תו הזהב או דרים קארד, מעניקים לעובדים את ההזדמנות לפרגן לעצמם עם מתנה ייחודית שהם בוחרים, זו שביכולתה להפוך את השגרה קלה ונוחה יותר, לספק גישה לאטרקציות מעניינות או לחילופין, לספק מרגוע בימי החג ולמלא אותו בחוויות בעלות משמעות אישית והנאה צרופה.

  2. מגוון גדול של פינוקים - כל אחד מתווי השי שאנו בלשכת המסחר מציעים לקהל לקוחותינו, לרבות גיפט קארד MAX או ויקטורי מגנטי תקפים במגוון רחב של מקומות בילוי: ספא, אתרי נופש, מסעדות, אולמות קולנוע, וכן חנויות למוצרי בית, בגדים, תמרוקים ועוד המון הפתעות ופינוקים שניתן לבחור מתוכם את הפעילות המועדפת לחג הפסח הקרוב.

  3. תוקף ארוך - גם אם תבחרו לשמור את תו הזהב שלכם לפעם אחרת, להשתמש בו כמתנת יום הולדת או יום נישואין לצורך העניין ולצאת לספא מפנק או מסעדה באווירה נעימה, אתם בהחלט יכולים מכיוון שהתוקף של תווים אלו הוא ארוך יחסית, מה גם שאם בכל זאת תרצו לנצל את התו המלא בפסח לחופשה משפחתית נחמדה ועדיין ישאר לכם מעט כסף בכרטיס, תוכלו לממש אותו במועד מאוחר יותר ולהמשיך לצבור חוויות.

  4. לתת מתנה מהלב, מבלי לשבור את הראש גם כאשר הקשר עם צוות העובדים שלכם הוא קרוב, כך שאתם מכירים היטב את תחומי העניין והתחביבים שלהם מחוץ לשעות העבודה, לבחור מתנה לחג הפסח שתקלע לטעם של כולם, עשויה להיות משימה מורכבת. באופן הזה, תווי השי שניתן להזמין דרך אתר לשכת המסחר תל אביב והמרכז, הם פתרון נוח, ופשוט שיסייע לכם לומר, ללא מילים, עד כמה אתם מעריכים ומוקירים את עובדיכם על פועלם בתקופה מורכבת זו, לשמח אותם.


באמצעות תווי הקנייה האטרקטיביים הללו אתם למעשה מגישים להם עולם שלם, משתלם ובלעדי, שהם יכולים לנווט את דרכם בתוכו ולמצוא בו את האופציה שתגשים להם את כל המשאלות לחג הפסח הקרוב. זהו למעשה פינוק מודולארי - שכל עובד יכול להפיק ממנו את המיטב באופן שהוא רואה לנכון, להתאים אותו לסך הרצונות והצרכים שלו ביעילות.


שאלות ותשובות בנושא תווי שי לחג הפסח

כיצד אני יכול להזמין תו פלוס לעסק שלי?

אתם יכולים להזמין תו פלוס לעסק שלכם בקלות ממש כאן. עליכם למלא את פרטי הארגון שלכם, המייל, מספר הטלפון והכתובת של העסק, כמות כרטיסים רצויה והסכומים בהם אתם רוצים לטעון אותם, האדם שבידיו אתם מפקידים את מלאכת טעינתם, כתובת איסוף, הערות נוספות במידה ויש. לאחר מכן תישלח לכתובת המייל שהזנתם הודעה עם פירוט שלבי ביצוע התשלום, לאחר שתשלמו את מחיר הכרטיסים - תסיימו את תהליך הרכישה בהצלחה.

תוך כמה זמן מקבלים את תו הזהב מרגע ביצוע ההזמנה?

שוברי תו הזהב ישלחו לנקודת האיסוף שהגדרתם בעמוד הטופס הדיגיטלי, בפרק זמן של עד 10 ימי עסקים.

האם כרטיסי הדרים קארד מגיעים טעונים בכסף באופן אוטומטי?

אתם אלו שאחראים על טעינת כרטיסי הדרים קארד. בעמוד הטופס הדיגיטלי שבו מבצעים את הרכישה יש סעיף שבו עליכם למלא את פרטי איש הקשר שאתם רוצים שידאג לטעינתם. הכרטיסים נטענים תוך 48 שעות.


אני יכול להחליט בכמה כסף להטעין את שוברי המקסימום שופינג או שזה משתנה נתון?

בטופס הדיגיטלי ישנה טבלה שבה מופיעים טווחי הסכומים בהם ניתן להטעין את כרטיסי המקסימום שופינג 100-1,000 כך שאתם בוחרים בכמה כסף תרצו לטעון כל שובר מקסימום שופינג. אתם לא חייבים לטעון את כל השוברים בסכום אחיד. נניח שתרצו להנפיק 12 שוברים לעובדים שלכם, אז תוכלו למלא 3 מהם ב-350₪, 7 אחרים ב-750₪ ואת השניים הנותרים ב-500₪.


האם יש סכום מינימלי לביצוע הזמנת כרטיסי גיפטקארד MAX?

סכום ההזמנה המינימלי שעליכם לשלם בעבור כרטיסי גיפטקארד MAX לעובדים שלכם לפסח (בדומה לתווי הקנייה האחרים), הוא 2,000₪.


עד מתי ניתן לרכוש את כרטיסי התו המלא לכבוד הפסח?

תוכלו להזמין כרטיסי תו מלא לפסח עד ל-7.4.22.


כיצד משלמים על שוברי WINcard?

ניתן לשלם על שוברי WINcard באמצעות העברה בנקאית לחשבון 300035, בנק מס' 532 (בנק הפועלים סניף שאול המלך) וכן בעזרת שיק לפקודת לשכת המסחר תל אביב והמרכז, אותו ניתן לשלוח בדואר או להעביר אלינו באמצעות שליח.


רוצים לפנק את העסק שלכם לקראת חג הפסח הקרב ובא? לפרטים נוספים והזמנת תווים

למידע נוסף בתחום זה