הצטרפו למאבק לביטול אפליית המע"מ ביבוא אישי

חברות וחברי לשכת המסחר היקרים, בימים אלו סיימנו לארגן צוות מסור ומקצועי בוועדה לביטול אפליית המע"מ.

המטרה שלנו ברורה: לנהל מאבק נחוש ועיקש לביטול "מצעד האיוולת" בתחום זה. 


הצטרפו אלינו באמצעות מילוי הפרטים בטופס מטה.


במצב הקיים העסקים מחויבים לגבות מע"מ ובכך לייקר את המוצרים, בעוד שברכישתם בחו"ל נהנים מפטור עד 75 דולר (ובפועל כמעט על כל קניה) גם התעשייה המקומית נפגעת ובעיקר היצרנים שמספקים לשוק המקומי. זאת ועוד, מוצרים רבים שנרכשים ביבוא אישי פטורים על פי חוק מחובת עמידה בדרישות התקן הרשמי. בעוד שמוצרים ביבוא מסחרי חייבים בדיקה במכון התקנים.


צמצום המכירות גורר עליה באבטלה שגם היום גבוהה (8%!) ומונעת הכנסות של מיליארדי שקלים לקופת המדינה. בעזרת ביטול הפטור ניתן יהיה לדוגמה להוזיל את צריכת החשמל, להעלות את שכר חיילי החובה ועוד ועוד – להחזיר את הכסף לאזרחים, ולא לפגוע בעסקים המקומיים.


במשך השנים נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין ואני כחבר הנשיאות, מנהלים מאבק בכל הרמות - בכינוס מיוחד של הכנסת, בתקשורת, אך עד היום הדברים נפלו על אוזניים ערלות.


הנימוק היה - "טענתכם צודקת, אך זה לא הזמן". ובפועל - ממשיכים לדאוג דווקא למסחר בחו"ל, וכל זאת כאשר בכל מדינות העולם – הפטור ממע"מ כבר בוטל!

הצטרפו אלינו כדי לקדם את המאבק המשפיע על כולנו.  אם עסק שלכם או של חבריכם נפגע כתוצאה מאפליה זו, אם יש לכם אמירה חשובה שאפשר להשתמש בה בתקשורת צרו עמנו קשר באמצעות מילוי הפרטים בטופס מטה.


בעזרת מידע חיוני זה שתעבירו לנו נצא למאבק בכנסת, בפגישות עם גורמים מחליטים בממשלה, בכתיבת חומרים וניירות עמדה ובפעילות אינטנסיבית בתקשורת.
אנחנו מתקרבים לנקודת "האל חזור" בחסות המדיניות ההזויה של מקבלי ההחלטות במדינה – ולכן אנו נאבקים בכך בכל כוחנו.


בברכה,
מאיר קלוגהפט
יו"ר הועדה לביטול אפליית הפטור ממע"מ ביבוא אישי

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה