לבחור מתנה לעובדים ב-5 צעדים פשוטים

ראש השנה הולך ומתקרב וזה הזמן שלכם לחשוב, לתכנן ולהפתיע את העובדים שלכם עם צ'ופר קטן שיסגור להם את השנה העברית החולפת בהרגשה טובה. אתם בוודאי תרצו להעניק להם מתנה עם ערך מוסף, כזו שתשרת אותם ביום-יום, או שתספק להם את האתנחתא שהם כל כך זקוקים לה. לא יודעים כיצד לבחור? שאלו את עצמכם את השאלות הבאות, והן יובילו אתכם לפתרון.

  1. מה התקציב שלכם? עליכם להגדיר את התקציב המיועד לתווי השי לעובדים שלכם. בין אם תחליטו על 300 או 1000 שקלים, בכל תקציב תמצאו מנעד רחב של אפשרויות, הזדמנויות, פעילויות שהעובדים שלכם יוכלו לקחת בהן חלק ולהנות, באמצעות כרטיס ההטבות שתעניקו להם לקראת השנה החדשה.

  2. מהם תחומי העניין של העובדים שלכם? עליכם לברר עד כמה אתם מכירים את העובדים שלכם ברמה האישית, אילו תחביבים יש להם מחוץ לשעות העבודה. האם הם אוהבים ספורט אתגרי, מסעדות, הופעות, ספא, טיולים. בהתאם לכך תבחרו את שובר המתנה שיתן להם את מבוקשם, מנגד, יש מתנות שכולם ישמחו לקבל תמיד, כמו דרים קארד למימוש ברשתות האופנה המובילות או לרכישת כלי בית חדשים.

  3. כיצד להוסיף אינפוט אישי? מתנה טובה באמת היא כזו שבאה מהלב, עם כוונה. לכן אתם יכולים לחשוב כיצד תוכלו להביע את ההערכה והכרת התודה שלכם לעובדים ברמה האישית. זו לא צריכה להיות מחווה גרנדיוזית כי אלה דווקא הדברים הקטנים, הפשוטים שנוגעים ללב, למשל: ברכה לכבוד החג והשנה החדשה עם תמונה, בדיחה חביבה, מכתב תודה קצרצר, או אפילו ממתק קטן שתצרפו לתו השי שתעניקו להם.

  4. איפה לחפש? לעיתים החלק הקשה ביותר בבחירת המתנה הוא מסע החיפושים, אם בעבר הייתם צריכים לעבור חנות-חנות במרכז הקניות הקרוב אליכם בחיפוש אחר פריט דקורטיבי נחמד, כיום אתם רק צריכים להיכנס לאתר שלנו ולעיין בתווי השי, לראות את ההטבות שכל אחד מהם מעניק ולהחליט מה נכון ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם. כך למשל אם תבחרו לתת להם גיפט קארד MAX הם יוכלו לקפוץ לסרט לבחירתם בסינמה סיטי, ועם התו המלא הם יהנו מספא מפנק, או יצאו לטיול נחמד בנהר הירדן או בחמת גדר.

  5. מהו הרגע הנכון לתת את המתנה? אין תשובה חד משמעית, זה נתון לשיקולכם. אך במידה ויש לכם הרמת כוסית לכבוד החג, זו תהיה הזדמנות נהדרת לתת את המתנה שלכם, להפתיע, לרגש. או לחילופין, אם אתם יודעים שיום העבודה מתחיל בשעה מסוימת, נגיד 8:30 תקדימו מעט, תגיעו לפני העובדים, ותניחו את השי בעמדות שלהם, או בעמדה אחת מרוכזת - שולחן במרכז החדר. וכשהם יגיעו ויתיישבו במקומם תחכה להם הפתעה שתנעים להם את היום, ואת היציאה לחופשת החג.

כך תהפכו את תהליך בחירת המתנה לעובדים שלכם ליעיל, פשוט ומהנה, ותוודאו שהם מקבלים את הצ'ופר שהם כל כך ראויים לו אחרי שנה כה מאתגרת: תו שי שיפתח להם את הדלת לשלל פעילויות והטבות מפנקות ומרגשות.

למידע נוסף בתחום זה