6 דרכים יצירתיות לנצל את השובר לראש השנה

העסק שלכם לעולם לא היה קוטף את ההישגים וכובש את הפסגות שלו, לולא העובדים שלכם, שנותנים את הלב והנשמה שלהם לארגון בכל ימות השנה. וכעת, כשראש השנה עומד בפתח, הגיע הרגע שלכם לומר להם תודה. ואין דרך טובה יותר לעשות זאת, מאשר לתת להם שובר מתנה, ואתו את חופש הבחירה. העובדים שלכם עדיין מתלבטים מה לעשות עם כרטיס ההטבות? ריכזנו עבורכם 6 אפשרויות יצירתיות ומהנות במיוחד, שיהפכו את השנה החדשה לטובה ומתוקה באמת:

  1. ספא - העובדים שלכם עבדו קשה מאוד בשנה החולפת, השקיעו את כל מרצם בארגון שלכם, ועכשיו מגיע להם לנוח ולהירגע. בעזרת כרטיס התו המלא, הם יוכלו ליהנות מחווית ספא מפנקת, שתאפשר להם לקחת פאוזה קטנה והכרחית מהשנה החולפת, להתנקות ממנה, ולהזין את הגוף והנפש באנרגיות לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

  2. טיול לחמת גדר - לנסוע עם החברים והמשפחה לחמת גדר, שם קיים מגוון עצום של אטרקציות ואפשרויות שהעובדים בארגון שלכם יכולים ליהנות מהן, כך למשל הם יוכלו להירגע במעיינות החמים, לבקר בספארי, לקחת את הילדים לג'ימבורי, לעשות בטן - גב במלון, קמפינג, וכמובן לבקר בחוות התנינים המפורסמת, ובגדול ליהנות בחופשה מיוחדת, ורסטילית ובלתי נשכחת.

  3. סרט בקולנוע - בתי הקולנוע סוף כל סוף נפתחו לציבור הרחב וזו הזדמנות מצוינת לפנק את העובדים שלכם בגיפט קארד MAX, אתו הם יוכלו ללכת למתחם הסינמה סיטי וליהנות מסרט לבחירתם. כך הם יחזרו לאולם הקולנוע שכה התגעגעו אליו בשנה וחצי האחרונות, לחוויית הצפייה העוצמתית, הפופקורן, ושלל פינוקים ואווירה שאין שנייה לה.

  4. שדרוג הסביבה הביתית - ראש השנה זאת הזדמנות מצוינת להתחדש ברמה הביתית, לשדרג, לרענן את המקום הבטוח והאהוב ביותר, בעזרת דרים קארד, ויקטורי קארד או התו המלא, העובדים יפקדו את חנויות מוצרי הבית השונות כדוגמת פוקס הום או שקם אלקטריק, וימצאו את המקרר, הטלוויזיה, מכונת הכביסה או פינת האוכל שהם לא ידעו שהם צריכים.

  5. רפטינג בנהר הירדן - ראש השנה חל בסוף הקיץ, ואין דרך טובה יותר להיפרד מהעונה החמה מאשר בטיול שובר שגרה, מלא באדרנלין ואקסטרים ימי בנהר הירדן, כך נהנים מרגעים אחרונים של שמש, רחצה במים הצוננים, ותחושת שחרור ופריקת עול שכה זקוקים לה אחרי שנה עמוסה ומפרכת. כל שנותר הוא רק לבחור את האטרקציה המועדפת - אבובים, קייקאים, ראפטינג סוער או בר צף.

  6. ארוחה טובה במסעדה - לעיתים כל מה שצריך כדי להתחיל שנה חדשה על הצד הטוב ביותר, זה ערב מפנק במסעדה, כשמוקפים בחברים ובני משפחה ופשוט משלימים פערים ונהנים מזמן האיכות אחד עם השני. שוברי המתנה שלנו, יאפשרו לעובד לבחור היכן יאכל את הארוחה המפנקת הבאה שלו, בין אם זה במסעדה האהובה והמוכרת, או במקום חדש ומסקרן.


בראש השנה הזה תעניקו לעובדים שלכם ספתח ראוי לשנה החדשה, עם תווי קניה שיספקו גישה לשלל פעילויות ופינוקים שיעשו להם טוב בלב.

למידע נוסף בתחום זה