בראש השנה 2021 מצ'פרים את העובדים

ראש השנה זו תקופה של רפלקציה על השנה החולפת, הפקת לקחים, והזדמנות להתחיל מחדש, דף נקי, חלק. לכן זו תקופה אידיאלית לצ'פר את העובדים שלכם, שעבדו במסירות כה רבה בשנה החולפת. מתנות לעובדים לראש השנה הן הכרחיות להעמקת הקשר של המעסיקים עם העובדים- העלאת המורל, מתן תחושה שיש מי שחושב עליהם, שמעריך את עבודתם ומתגמל אותם. מתנות לראש השנה יסייעו לעובדים לא רק להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין, אלא שהם יעלו את המוטיבציה, התשוקה של העובדים למקום עבודתם, וכתוצאה מכך התפוקה שלהם ואיכות התוצרים שהם מפיקים בעובדתם תעלה בהתאם.


מתנות לראש השנה בקלות ובמהירות

לשכת המסחר תל אביב והמרכז הבינה שהמתנה המושלמת לעובדים שלכם היא מתנת הבחירה, לכן אנו מעניקים לכם, תווי קניה, שאיתם תוכלו לשמח את העובדים שלכם לקראת החג. התווים ניתנים למימוש במגוון רשתות מובחרות לארוחות בוקר, ספא, מוצרים לבית, רשתות אופנה ועוד. ניתן לרכוש את התווים בצורתם הפיזית או ככרטיס דיגיטלי שאפשר להפעיל מהנייד. כמו כן, לשכת המסחר מעניקה הנחות מיוחדות ברכישת תווי שי לחג. תהליך רכישת התווים הוא מאוד פשוט וידידותי למשתמש - ראשית מקליקים עם העכבר על הלשונית האדומה ''לטופס הזמנה לחץ כאן'', לאחר מכן ממלאים את פרטי הטופס, ואז מקבלים הודעה חוזרת לכתובת המייל על קליטת הפרטים במערכת ולבסוף מבצעים תשלום באמצעות העברה בנקאית או צ'ק. כאשר התווים יהיו מוכנים אנו נשלח הודעת סמס. כמו כן ניתן להתעדכן בכל עת ביתרת הכרטיס באתר.


שוברי שי מפנקים לראש השנה

אנו מציעים מגוון של תווי שי לראש השנה 2021 שיעשו לעובדים שלכם נעים בלב. תווי ההטבות שלנו מספקות הנחות מיוחדות במגוון רשתות מהמובילות בארץ. הכירו את מיטב כרטיסי ההטבות המפנקים שלנו:

  1. תו פלוס (מבית יינות ביתן) - תו זה ניתן ב-7% הנחה ותופס ברשתות הביגוד וההנעלה הגדולות ביותר- טימברלנד, פוקס, גולף ועוד כך שתוכלו להתחדש לקראת השנה החדשה במיטב המותגים.
  2. התו המלא (מבית רמי לוי) - ניתן לרכוש אותו בהנחה של 7% והוא יאפשר לכם לבלות את ראש השנה הקרוב במגוון פעילויות נופש אטרקטיביות כדוגמת חמת גדר, קייקי כפר בלום, רפטינג נהר הירדן ועוד.
  3. תו הזהב - מכובד בכ-90 רשתות ל-5 שנים וניתן להשתמש בו גם במבצעים וגם בסופי עונה. ומאפשר להתפנק במסעדות כמו ג'ויה, עד העצם, Wine Garden ועוד.
  4. מקסימום שופינג גיפט קארד ישראכרט - המאפשר רכישת מתנות לעובדים לראש השנה בתחומי ההנעלה, המזון, ריהוט לבית, בידור ופנאי ועוד.
  5. דרים קארד (מקבוצת פוקס) - ניתן למימוש בכ-550 חנויות ברחבי הארץ במיקומים הכי שווים, והמותגים הכי נחשקים בתחומי סגנון חיים ואופנה, וטיפוח הגוף והיופי. את הדרים קארד תוכלו לרכוש בהנחה מטריפה של 24%.

ראש השנה - מתנות לעובדים


הרווחה שלכם היא מנת חלקנו

לשכת המסחר תל אביב והמרכז רואה בהענקת מתנות לעובדים לראש השנה צעד הכרחי לשיפור סביבת העבודה, התנאים והיחסים הבין אישיים של העובדים עם מעסיקיהם. זה Win-Win שכן העובדים נהנים מהטבות מפנקות ומתחילים את השנה החדשה באנרגיות חיוביות, והמעסיקים לא צריכים להתלבט אילו מתנות לספק לעובדים לחג, הם חוסכים זמן יקר וגם כסף. בנוסף לשוברי מתנה לראש השנה, לשכת המסחר מעניקה לחבריה שירותים רבים ומגוונים כדוגמת ייעוץ משפטי בדיני שכר ועבודה, היא מקדמת יצירת קשרים עסקיים, מסייעת בהפקת מסמכים בתחום הסחר הבינלאומי, מספקת קורסים מקצועיים בתחומים רבים ועוד. כי הרווחה שלכם היא מנת חלקינו.

למידע נוסף בתחום זה