יריד תעסוקה לגיוס והכשרת עובדים

מעסיקים יקרים - נדרשים לאייש משרות פנויות בתחומי יבוא, יצוא, סחר בינ"ל, לוגיסטיקה, רכש, תפעול וניהול פרויקטים בעובדים מקצועיים? רוצים לסייע למחפשי העבודה ולמשק עם בעיית האבטלה? חשוב לכם לקלוט עובדים שעברו הכשרה מקצועית? מקומכם ביריד התעסוקה של לשכת המסחר ת"א והמרכז בשיתוף המכללה העסקית!

 

נוכח האבטלה הגואה עקב משבר הקורונה, לשכת המסחר תל אביב והמרכז יוזמת יריד תעסוקה, שילווה בפעילות תקשורתית, שתאפשר חשיפה נרחבת לחברה שלכם ולמשרות הפנויות שאתם מעוניינים לאייש והגדלת היצע המתעניינים הפוטנציאלי.


המכללה העסקית של לשכת המסחר תל אביב והמרכז תעניק הנחות ייחודיות, שיאפשרו לכם, מעסיקים מקרב חברי הלשכה, הזדמנות לאיתור עובדים חדשים, תוך הכשרתם במגוון קורסים הנוגעים לעולם העסקי שלכם- יבוא, יצוא, סחר בינ"ל, לוגיסטיקה, רכש, תפעול , ניהול פרויקטים ועוד.


במסגרת התכנית, תזכו בהנחה של 50% מעלות קורס אחד ממגוון קורסי המכללה העסקית לבחירתכם, עבור עובדים חדשים אותם תמיינו מראש (במידה וימצאו מתאימים על ידכם לגיוס) לאחר יריד התעסוקה הווירטואלי ועד יום 30 בספטמבר 2021.


מעסיקים, חברי הלשכה, שיבקשו להשתתף ביוזמה, יעבירו ללשכת המסחר רשימת משרות פנויות לאיוש, אותן תחשוף הלשכה לציבור הרחב באמצעות קבוצת הפייסבוק של המכללה העסקית, דף הפייסבוק הרשמי של לשכת המסחר ואמצעי פרסום נוספים.


בנוסף, מציעה לשכת המסחר תל אביב והמרכז זירת התקשרות שבה תוכלו להשתתף ביריד מעסיקים וירטואלי מיוחד באמצעות הזום שבו תוכלו, כל אחד בתורו, להציג את המשרות הפנויות הקיימות בכל חברה, ולהשיב על שאלות המועמדים הפוטנציאליים. היריד יועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של הלשכה.


קורות החיים של המתעניינים במשרות יישלחו ישירות אליכם. במידה ותאתרו עובד מתאים שתחליטו לגייס, תעמוד בפניכם ההזדמנות לשלוח אותו לאחד מקורסי ההכשרה של המכללה העסקית של לשכת המסחר בהנחה בגובה 50% מעלות קורסים שיפתחו עד תום חודש ספטמבר 2021.
על מעסיקים המעוניינים להצטרף לתכנית למלא את הפרטים בטופס המצורף.

  • תפקידה של לשכת המסחר מתמצה בבניית הפלטפורמה שמפגישה בין העובדים לבין המעסיקים, לצד ההנחה המוענקת למעסיקים בקורסים של לשכת המסחר. אין בכך כל התחייבות לגבי איכות המועמדים, או התחייבות להעסקתם.
  • קורות החיים של המועמדים יישלחו ישירות למעסיקים אשר ימיינו אותם ויקבלו החלטה האם להעסיק מי מבין המועמדים. ללשכת המסחר לא תהיה מעורבות בכך.
  • ההשתתפות בקורסי המכללה העסקית תתקיים על פי נהלי לשכת המסחר והמכללה העסקית בכל הנוגע למקרים של אי הגעה, התנהגות, החזרים כספיים ועוד.

 

לקבלת פרטים נוספים והסבר מלא על התכנית, ניתן לפנות לרכזת הפרוייקט, מירב קפלן, 03-5631116, meravk@chamber.org.il

 

ההרשמה תיסגר ביום חמישי ה- 17.09.2020. נא מלאו פרטים בהקדם!

 

להשתתפות ביריד התעסוקה למעסיקים מלאו את טופס ההרשמה מטה

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה