איחוד האמירויות: פרויקטים ומיזמים משותפים ישראלים-אמירתים באפריקה

משרד החוץ מזמין חברות המעוניינות לשתף פעולה עם חברות מאיחוד האמירויות, להשתתף בביצוע פרויקטים ומיזמים משותפים ישראלים-אמירתים באפריקה.

  1. משרדי החוץ של האמירויות הערביות המאוחדות (להלן: "האמירויות") ושל ישראל (להלן: "הצדדים") פועלים לקדם שיתופי פעולה בין חברות ישראליות לחברות מהאמירויות, בין היתר למטרת ביצוע פרויקטים ומיזמים משותפים באפריקה.

  2. משרד החוץ הישראלי מזמין חברות ישראליות המעוניינות לשתף פעולה עם חברות מהאמירויות לצורך ביצוע פרויקטים ומיזמים באפריקה להגיש הצעה להצטרף למאגר חברות כמפורט בפנייה זו.

  3. להלן "מדינות המיקוד" שבהן קיים עניין בקידום פרויקטים משותפים לחברות ישראליות ואמירתיות: אוגנדה, גאנה, חוף השנהב, ניגריה, סנגל, קניה.

  4. להלן שני "אשכולות הפעילות" שאותם הצדדים מעוניינים לקדם במסגרת הפרויקטים המשותפים באפריקה:

א. אשכול חקלאות ומים;

ב. אשכול תקשורת ודיגיטל (לרבות סייבר, פינטק ומובייל, ממשל זמין);

  1. על המציע לעמוד בין היתר, בתנאי הסף הבא: במהלך 10 השנים האחרונות, המציע צבר 5 שנות ניסיון לפחות בביצוע (או השתתפות בביצוע) פרויקטים במדינות המיקוד באפריקה, בהשקעה של 50 מיליון דולר לפחות באחד התחומים הכלולים באשכולות הפעילות הנ"ל.

  2. את חוברת הפנייה כולל טופס הרשמה, ניתן לקבל דרך אתר האינטרנט של המשרד בכתובת: משרד החוץ GOV פרסומים או בכתובת.

  3. שאלות הבהרה בקשר לפנייה ניתן לשלוח לכתובת דוא"ל michrazim@mfa.gov.il 

  4. את ההצעה בצירוף כל המסמכים והנספחים הדרושים הנלווים אליה, יש להגיש כקובץ סרוק לכתובת הדוא"ל הנ"ל, לא יאוחר מיום 14.8.2022 בשעה 15:00.

  5. לאחר פרסום הפנייה, המשרד רשאי להכניס שינויים ועדכונים בתנאיה לפי שיקול דעתו. הודעות על שינויים אלה יופיעו באתר האינטרנט של משרד החוץ שבו הפנייה פורסמה. על המציע לעקוב אחר הודעות ועדת המכרזים ככל שיפורסמו באתר.

  6. המשרד רשאי שלא לקבל כל הצעה שהיא ו/או לבטל את הפנייה מבלי להכריז על זוכה כלשהו ומבלי שיהיה חייב בתשלום תמורה או פיצוי למי מהמציעים. הפרטים המתוארים בהודעה זו הם תמציתיים וכלליים וההוראות המופיעות בחוברת הפנייה עצמה הן אלה שיחייבו את המשרד ואת המציע.
למידע נוסף בתחום זה