בנין: מכרז לפיתוח והתאמה של שינויי האקלים באגן הניקוז של נהר ניז'ר

הרפובליקה של בנין  (REPUBLIQUE DU BENIN) זכתה במימון מקבוצת בנק הפיתוח האפריקאי להשקת תוכנית משולבת לפיתוח והתאמה של שינויי האקלים באגן הניקוז של נהר ניז'ר (PIDACC / BN).

למסמכי המכרז לחצו כאן

במסגרת המענק, משרד המים והמכרות של הרפובליקה יממן מכרז בנוגע למחקרים טכניים ובקרה על עבודות התשתית החברתית-כלכלית של הקהילה, לצורך התאמתם לשינויי האקלים.

המשתתפים במכרז יצטרכו לספק את השירותים הבאים:

ביצוע מחקרים טכניים לסיכום ופרויקט מקדים של תשתיות ופיתוחים חברתיים-קהילתיים. הגנה מפני שיטפונות, סיוע לרשות הקבלנית בגיוס חברות, הכנת חוזי עבודות, פיקוח ובקרה על עבודות.

הפרויקט יתפרס על פני תקופה של עשרים וארבעה (24) חודשים ויחולק לשלושה שלבים:

  • שליטה בעבודת החנויות, המחסנים והשוק
  • מחקרי APS ו- ODA על תשתיות
  • ניטור ובקרה על תשתיות

 

חברות ייעוץ המעוניינות להגיש מועמדות מתבקשות להעביר מידע על יכולת וניסיון המוכיחים כי הן כשירות לבצע את העבודות שהוזכרו לעיל (תיעוד, הפניה לשירותים דומים, ניסיון במשימות דומות, זמינות כוח אדם מוסמך וכדומה).

 

קריטריונים לזכאות והליך הבחירה יהיו בהתאם ל- "מסגרת הרכש לפעולות הממומנות על ידי קבוצת הבנק לפיתוח אפריקה" (2015) אשר זמינים באתר הבנק בכתובת: http://www.afdb.org

 

יש להגיש או להפנות שאלות/בקשות למזכירות האחראי על רכש ציבורי של משרד המים בדוא"ל: pidaccbnbj@gmail.co לא יאוחר מ -3 בדצמבר 2020 שעה 11:00 שעון ישראל.

 

חברי לשכה המעוניינים לקבל פרטים נוספים, מתבקשים למלא את הטופס מטה באנגלית.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה