זרקור על טאיוואן - וובינר עבור יבואנים בתחום האלקטרוניקה והתקשורת, 22.12

אנו שמחים להזמין יבואנים חברי לשכה להכיר את אחת מהשחקניות המובילות בעולם בייצור מוצרי תקשורת ואלקטרוניקה - טאיוואן.

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף ארגון קידום הסחר של טאיוואן בישראל (TAITRA) שמחים להזמינכם לוובינר בו נעסוק בהזדמנויות הייבוא הקיימות כיום בשוק הטאיוואני, מדוע דווקא עכשיו טאיוואן רלוונטית לחברות ישראליות ונסקור את הפלטפורמות לאיתור ספקים המוצעות ליבואנים ישראלים מטעם טאיטרה תל-אביב. 
טאיוואן היא מובילה עולמית בייצור ופיתוח מוצרים הנמנית בין מדינות היבוא העיקריות של ישראל, כאשר ענפי האלקטרוניקה וה-ICT מהווים ענפי יבוא עיקריים. בעשורים האחרונים, מיצבה עצמה טאיוואן כהאב (Hub) ייצור עולמי של תעשיית המחשבים והשבבים ובין החברות המובילות בתחום ניתן למצוא את חברת Foxconn , יצרנית מכשירי Apple ,חברות מוצרי אלקטרוניקה דוגמת ASUS, HTC ועוד.
טאיוואן היא מדינה מערבית דוברת אנגלית, בעלת יכולות ייצור מתקדמות, כאשר בין הסקטורים המובילים הם האלקטרוניקה והרכיבים וטכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT), בין החשובים שברכיבים אלו הם שבבים אלקטרוניים ומסכים שטוחים אשר בהיקף ייצורם מדורגת טאיוואן כבר שנים במקום הראשון בעולם. כל אלה מהווים קרקע פורייה לייבוא משוק מתקדם מבחינה טכנולוגית וכלכלית
בתמיכת הממשלה וארגוני תעשייה נוספים, TAITRA מסייעת לחברות טאיוואניות להרחיב את הקשרים העסקיים שלהם ברחבי העולם. מטה הארגון נמצא בטאיפיי, וכיום הארגון כולו מונה צוות של 1,300 עובדים, עם 5 משרדים מקומיים בטאיוואן וכן 64 סניפים ברחבי העולם.
הסניף של טאיטרה בתל אביב מהווה את מרכז הסחר והחדשנות של טאיוואן בישראל ומטרתו היא ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות בין ישראל לטאיוואן, לבנות שותפויות בנושאי חדשנות וטכנולוגיה ולקדם סחר משותף.
הוובינר יתקיים ביום שלישי, 22.12, בשעה 10:00 באמצעות ZOOM, ובסופו יוגרל בין המשתתפים לפטופ עסקי של חברת ASUS.

חברי לשכה המעוניינים להירשם לאירוע בחינם מתבקשים למלא את הטופס מטה באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה