הונג-קונג: שער הכניסה לאסיה – תערוכת קיץ מקוונת במגוון סקטורים, 27 ביולי - 7 באוגוסט

כנסים ותערוכות אזוריים ועולמיים הינם חלק אינטגרלי ממאפייניה של כלכלת הונג קונג ואלו נדחו או בוטלו בעקבות התפרצות נגיף הקורונה וההגבלות שיושמו בעקבותיו. הרצון של השוק המקומי לחזור לשגרה ולפעילות הבינלאומית שלו, מביאה אותו לעבור לפעול במרחב הווירטואלי.

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף עם המועצה לקידום הסחר של הונג קונג  (HKTDC)מזמינים יבואנים וקניינים חברי הלשכה, המעוניינים ליצור קשרים עסקיים עם ספקים מהונג קונג, להשתתף בתערוכת הקיץ הגדולה הכוללת פגישות "אחד על אחד" עם יצרנים מקומיים.

 

התערוכה תתקיים במשך שבועיים, בין התאריכים 27 יולי עד 7 באוגוסט, ותציע הזדמנות ליבואנים בתחומים של תאורה, אלקטרוניקה, מכשור וציוד רפואי, טקסטיל, אריזות, מתנות, הדפסות, וכלי בית, להיפגש מרחוק ולאתר ספקים איכותיים גם במציאות החדשה.

 

בנוסף, המועצה לקידום הסחר של הונג-קונג מזמינה את חברי הלשכה להיפגש עם הספקים הסיניים ממשרדיהם שבתל-אביב וליהנות משירותי תרגום במהלך הפגישות בחינם.

 

חברי לשכה המעוניינים בפרטים נוספים והרשמה לתערוכה זו, מוזמנים ליצור קשר עם שי הלל, מנהלת דסק אסיה פסיפיק באגף הבינלאומי בכתובת המייל: shaih@chamber.org.il

 

 

 

למידע נוסף בתחום זה