איגוד לשכות המסחר קיים במסגרת תערוכת קלינטק סמינר בנושא השקעות, שיתופי פעולה והזדמנויות במו"פ באיטליה

איגוד לשכות המסחר בשיתוף עם עם לשכת המסחר ישראל – איטליה קיימו ברביעי האחרון (30.1.13) סמינר בנושא השקעות, שת"פ והזדמנויות עסקיות במו"פ בתחום הקלינטק.

בסמינר השתתפו מר אריה זייף, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר, מר פרנצ'סקו מריה טאלו, שגריר איטליה בישראל ומר רוני בנאטוף, נשיא לשכת המסחר והתעשייה ישראל- איטליה.

הסמינר נערך לרגל ביקורם של מנכ"ל הפארק לתעשיות ירוקות בלומברדיה ונציגה מהמחלקה לקידום השקעות בלומברדיה, אשר הגיעו במסגרת תערוכת קלינטק, במטרה לקדם את האפשרויות הקיימות לשיתופי פעולה במחקר ופיתוח והשקעות בתחום הקלינטק באיזור לומברדיה שבאיטליה.

מר ג'יאקומו פיצ'יני, מנכ"ל Distretto Green and High Tech Monza Brianza, אשר הגיע לארץ במטרה ליצור קשרים ולהכיר חברות אשר מעוניינות להתחיל להרחיב ולבסס את פעילותן באיטליה, הציג בפני המשתתפים את תחום ה"היי- טק הירוק", הוא דיבר על ההזדמנויות הקיימות, ההשקעות ועל פיתוח תעשייתי באמצעות איגוד חברות טכנולוגיות בעלות תכנים משמעותיים.

הגברת אנני דונגי, מהמשרד לקידום השקעות בלומברדיה הציגה את הכדאיות והיתרונות שבפיתוח תחומי הקלינטק בלומברדיה.

עוד נשאו דברים הגב' איילה קרניאול, מהמינהלת הישראלית למו"פ האירופי, שדיברה על הזדמנויות ושיתופי בפעולה במו"פ. בנוסף, אופיר גור מ- Israel NewTech, משרד התמ"ת שהציג את נושא החדשנות באנרגיה המתחדשת.

רצ"ב מצגות שהוצגו במסגרת הסמינר.

למידע נוסף בתחום זה