סיכום כנס בנושא מענקים עבור מסלולי הכשרה חדשים במימון משרד הכלכלה – 29.6.22

ביום רביעי, 29.6.22, ערכנו יחד עם מינהלת המעסיקים של זרוע העבודה במשרד הכלכלה, כנס אשר ייעודו היה חשיפת מגזר המסחר והשירותים למסלולי ההכשרה החדשים במימון המדינה.

באירוע, הציגה גברת ליהי גרוס, אחראית עסקים קטנים ובינוניים במינהלת המעסיקים, את שלושת המסלולים הזמינים נכון להיום למעסיקים המבקשים הכשיר עובדים.

שלושת המסלולים שהוצגו הם:

  • כיתה בעבודה - מסלול "כיתה בעבודה" מאפשר למעסיקים לפתוח קורס הכשרה מקצועית ייעודי לקבוצת דורשי עבודה, בתחומים שונים. מגיש הבקשה מתחייב להשמת הבוגרים במקצוע הנלמד בשכר ברוטו שלא יפחת מ-120% משכר המינימום החודשי במשק בעסק שלו או/ו אצל המעסיקים השותפים בהכשרה ו/או כל אצל כל מעסיק שמבקש להשים במקצוע הנלמד. ההכשרה מתבצעת אצל אחד מהמעסיקים השותפים בהכשרה ו/ או במוסד הכשרה.

למידע נוסף – לחצו כאן

  • כיתה בעבודה בענף ההייטק (הכשרות טכנולוגיות) - המסלול מיועד להכשרות טכנולוגיות לא רק לעסקים שמוגדרים הייטק. המסלול מאפשר למעסיק/קבוצת מעסיקים/ארגון מעסיקים לפתוח קורס הכשרה מקצועית ייעודי בתחומי ההייטק, לפי תכנית לימודים של מגיש הבקשה. מגיש הבקשה מתחייב להשמת הבוגרים במקצוע הנלמד. ניתן לבצע את ההכשרה בחברה או במוסד לימודים לבחירת מגיש הבקשה.

למידע נוסף – לחצו כאן

  • הכשרה בעבודה – OJT - מסלול הכשרה בעבודה (OJT (on the job training מיועד למעסיקים המעוניינים לקלוט עובדים חדשים ולהכשירם באופן עצמאי, בעזרת חונך בזמן העבודה. המעסיק זכאי למענק של לפחות 10,000 ש"ח לעובד להשתתפות במימון שכר העובד והחונך בתקופת ההכשרה. המסלול מתאים לכל סוגי העסקים: עסקים קטנים, בינוניים ועסקים גדולים.

למידע נוסף – לחצו כאן

 

לצפייה בהקלטת האירוע – לחצו כאן

המצגת שהועברה במהלך האירוע מצורפת מטה.

למידע נוסף לגבי המסלולים – לחצו כאן

פרטי קשר לשאלות:

  • שם: ליהי גרוס – מנהלת לקוחות קטנים ובינוניים.
  • נייד: 052-8949082
  • דוא"ל: lihi@forum-ecso.org.il

 

חברות אשר מעוניינות להכשיר ולגייס עובדים, אך אינן עונות בצורה מלאה על הקריטריונים הנדרשים, מוזמנות לפנות אלינו לסיוע:

אגף כלכלה באיגוד לשכות המסחר - טל': 03-5631006, או דרך דוא"ל:  Israelam@chamber.org.il ,liran@chamber.org.il 

למידע נוסף בתחום זה