חזקים בפאזל: ישראל ממשיכה להוביל בצריכת פאזלים ומשחקי קופסה

ענף הצעצועים בישראל לא שוקט על שמריו. מנתוני ענף הצעצועים באיגוד לשכות המסחר עולה כי הענף מגלגל פדיון שנתי של כמיליארד ₪, כשעיקר הפעילות מתבצעת בסמיכות לחגי ישראל, עם דגש על "חגי הילדים" חנוכה, פורים ופסח, וכמובן החופש הגדול. כמו כן, רמת הצריכה של הצעצועים בישראל לנפש היא מהגבוהות ביותר בעולם; גם במונחים מוחלטים ישראל מובילה בצריכת צעצועים מיוחדים (כגון פאזלים ומשחקי קופסה) מול ארצות שגודלן למעלה מ- 100 מיליון תושבים.

על מנת לעמוד בקצב ההתפתחויות בתחום, מתקיימת בימים אלו תערוכת הצעצועים בגעש, המרכזית בישראל, בהשתתפות החברות המובילות בתחום.

אז מה נראה בקרוב על המדפים? היות ומטבעו ענף הצעצועים הוא ענף דינאמי הנע גם על כנפי דמיון היוצרים ברחבי עולם, ביקוש מקומי וכמובן קלאסיקות, שתמיד היו, כגון פאזלים, לגו ומשחקי קופסה למיניהם.

בתקופה זו של סתיו חורף ניתן לראות כמה חידושים, כגון פאזלים ומשחקי הרכבה זוהרים, פאזלים תלת מימד - גם של מבנים לאומיים שונים כגון הביג בן Big Ben)) או האמפייר סטייט Empire State building)), וכן של דמויות מסרטים פופולאריים, כגון "הדינוזאור הטוב", "מלחמת הכוכבים" (Star Wars) ו"מפרץ ההרפתקאות".

למידע נוסף בתחום זה