היחידה למידע עסקי

היחידה למידע עסקי

המרכז למידע עסקי של לשכת המסחר ת"א והמרכז מעניק לחברי הלשכה שירותי איתור מידע עסקי על חברות ומוצרים בארץ ובחו"ל ממגוון מקורות ומאגרי מידע מקצועיים בלבד.

שירותי מרכז המידע:
איתור ספקים, חברות ומוצרים בעולם
מידע על תערוכות בעולם
סקירות שוק וסקירות ענפיות בישראל
דוחות עסקיים ופיננסיים על חברות בארץ ובחו"ל
עבודות מורכבות לאיסוף מידע
נתוני סחר חוץ – הפקת שאילתות יבוא/יצוא
איתור מכרזים בישראל – מאגר תקצירי מכרזים
איתור מכרזים מהאיחוד האירופאי
מידע על הזדמנויות עסקיות מהעולם
רישום לבדיקות סקר רפואי תקופתי

הרחבה להזמנת השירות

סקירות ענפיות

מעוניינים לבדוק את מצב הענף בו אתם פועלים או רוצים לדעת האם זהו זמן טוב להתחיל לפעול בענף מסוים? סקירות שוק של חברת BDI מאפשרות לבחון לעומק פעילות עסקית בענף מסוים וחוקרות את פוטנציאל השוק בענף ומונעת מכם ביצוע מהלכים שגויים ומקטין סיכונים.
סקירה ענפית מנתחת לעומק ענף או שוק מסוים ומציגה נתונים כלליים ומידע על המאפיינים העיקריים, התפתחויות ומגמות רווחות בענף בשנים האחרונות, חסמי כניסה, רווחיות, בחינה של רמת הסיכון בענף, מוסר התשלומים ועוד.

הסקירה מציגה ברב המקרים את גודל ומבנה של הענף וכולל התפלגויות ונתונים, כגון: הצגת השחקנים המובילים, התפלגות הכנסות הענף בין סוגי הלקוחות.

למה צריך מחקר שוק?

מחקר שוק הוא כלי חשוב תומך החלטה המספק לחברות בתחילת דרכם או באם פוטנציאל השוק העתידי שלהם הוא בר ביצוע וצופן בחובו פוטנציאל רווח מספק. לעיתים מחקר שוק יוכל לחסוך לנו המון זמן ומשאבים. בלי מחקר מקדים לא נוכל להכיר את השוק אליו אנחנו נכנסים, את המתחרים שלנו ועוד.

פנייה לקבלת שירות

עכשיו יותר מתמיד משתלם להיות חבר בלשכת המסחר תל אביב והמרכז וליהנות מעשרות שירותים בתחומים שונים ומגוונים, שיאפשרו לך לפרוץ קדימה, לצמצם עלויות ולהיחשף להזדמנויות עסקיות, מכרזים, מידע עסקי, קשרים עסקיים ושירותים נוספים.
*
*
*
*
*
חבר לשכה?
*
*
Change the CAPTCHA code

חדשות חמות