נוכח מבצע 'שומר החומות', איגוד לשכות המסחר הפיץ מכתב על המשך פעילות תקינה של המגזר העסקי. לשימושכם, מול לספקים ולקוחות בחו״ל

איגוד לשכות המסחר הפיץ מכתב באנגלית לארגונים מקבילים בחו"ל ולחבריו, שישמש אותם מול ספקים זרים מחו"ל, בו מוסבר המצב בו נמצא המגזר העסקי בישראל כיום תחת הלחימה.


נשיא האיגוד עו"ד אוריאל לין כתב למקביליו בחו"ל : "גם במהלך הלחימה, העסקים בישראל ממשיכים במלוא העוצמה. הכלכלה שלנו חזקה. השוק בישראל היה ועודנו אחד השווקים היציבים, החזקים והליברלים ביותר בעולם. איגוד לשכות המסחר עובד בשיתוף פעולה הדוק עם ארגוני סחר ברשות הפלסטינית בכדי להגביר את המסחר עם ישראל, לפתח את הייצוא והעסקים שלהם ונמשיך לעשות זאת כדי לסייע למגזר העסקי הפרטי של שני הצדדים לשגשג".


"ישראל מילאה תפקיד מרכזי על הבמה העולמית בתחום הטכנולוגיה והחדשנות, החל מבריאות ואנרגיה מתחדשת וכלה בביטחון תזונתי; היזמים בישראל עוזרים לפתור את הבעיות של מחר." כך נכתב, "אנו נמשיך לפתח ולשפר את סחר החוץ והיחסים הכלכליים הידידותיים של ישראל עם העולם, ואנו מקדמים בברכה קיום דיון פתוח על הנעשה באזור וכיצד אנו יכולים לעבוד יחד כדי לשפר את המצב עבור השנים הבאות".

לשימושכם מצורפים מכתבים להורדה

למידע נוסף בתחום זה