מלי לוי | מנהלת אגף אטא קרנה ואישורי מסמכים בסחר חוץ | מאמרי דעה | 17/12/2020

תווי שי: לא רק מתנה לחג אלא גם בונוס לעובדים

מעוניינים לשמח את העובדים שלכם לקראת סוף השנה, אבל לא בטוחים מהי הדרך הטובה והנכונה ביותר? תנו להם את החופש לבחור!
בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מעניקות בונוס לעובדים לקראת סוף השנה. ישנן דרכים שונות להעניק בונוסים, כגון תוספת לשכר, משכורת שלוש עשרה, שוברים לספא, שוברים לארוחות בוקר ועוד.

לאחרונה אנו עדים לכך שמעסיקים רבים משתמשים בתווי השי לא רק כמתנה לחג אלא כבונוס עבור פעילות: לאנשי המכירות, לקידום או עם סיום פרויקט, בונוס לסוף שנה ועוד. במקרים רבים, המעסיק רוכש מראש כמות גדולה של תווים בהנחה משמעותית, ומחלק אותם לעובדים בהתאם לנסיבות לאורך השנה. לצורך הדוגמה, ניתן לרכוש תווים מסוג מסוים בסכום של 10,000 ₪ ולשלם עליהם רק 6,000 ₪! הרווח ניכר בהחלט עבור התמורה.


מצד המעסיק, זוהי דרך מצוינת לתמרץ את העובדים ולהעלות את המוטיבציה במקום העבודה, ליצור תחושת שייכות ומחויבות גדולות יותר לתפקיד וכן להיטיב את מערכת היחסים הבינאישית בין המעסיק לעובדיו. עובד המקבל בונוס בוודאי וירצה להשקיע יותר בעבודתו, להראות את יעילותו ומחויבותו למעסיק ובעצם להוכיח כי הבונוס ניתן לו בזכות ולא בחסד.
וכשנבנית מערכת תגמול שכזו תיצור עוד ועוד מעורבות ומוטיבציה מצד העובדים בעבור תגמולים ובונוסים מצד המעסיקים. מצד העובד, מתנת התווים מעצם היותה כה רחבה, משמשת עבורו למגוון רחב של שימושים ורשתות.

WIN WIN למעסיק ולעובד, העובד יקבל תו בשווי 100 ₪ והמעסיק ישלם רק 60 ₪.


לשכת המסחר מעניקה הנחות מיוחדות ברכישת תווי קניה, הניתנות למימוש במגוון רשתות מובחרות, ובמיוחד בתקופה זו – גם כ"תו סלולרי". אתם חוסכים והעובדים נהנים.

לפרטים ורכישה - לחצו כאן  

חשוב לזכור כי לשכת המסחר תל אביב מעניקה שירותים רבים לחבריה בתחומים רבים ומגוונים, כגון, יעוץ משפטי בדיני שכר ועובדה ונושאים נוספים, הזדמנויות עסקיות, יצירת קשרים עסקיים עם גורמים זרים, הפקת מסמכים בתחום סחר בינלאומי, קרנה אטא ותעודות מקור, קורסים מקצועיים בתחומים רבים ושונים.

מלי לוי היא מנהלת אגף אטא קרנה ואישורי מסמכים בסחר חוץ בלשכת המסחר תל אביב והמרכז

למידע נוסף בתחום זה