ארה"ב - מימון בסך 4000 $ להשתתפות בנסיעה ופגישות עם ספקים ממדינת ג'ורג'יה – מאי 2014

בעקבות ההצלחה הגדולה של התוכנית בשנתיים האחרונות, בה נהנו חברי הלשכה ממימון הוצאות וסיוע באיתור ספקים, הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה מזמינה את חברי לשכת המסחר ת"א והמרכז להשתתף גם השנה בתכנית G.R.O.W -Georgia Reaching Out Worldwide.

התכנית הינה יוזמה של הרשות במטרה לקדם עסקים קטנים ובינוניים במדינה באמצעות חיבורם לשווקים בינלאומיים. במסגרת קשרי העבודה של לשכת המסחר עם הרשות לפיתוח כלכלי של מדינת ג'ורג'יה שבארה"ב, אנו גאים להציע מימון בסך 4,000 $ (טיסה ובית מלון) לחברי הלשכה, יבואנים, מפיצים ומנהלי רכש המעוניינים להיפגש עם חברות אמריקניות מקומיות המייצאות מוצרים בתחומים המפורטים להלן.

חמשת החטיבות הרלבנטיות הן:

  • ציוד חקלאי וטכנולוגיות
  • חקלאות/מזון
  • מוצרים וטכנולוגיות בתחום הביטחון והאבטחה
  • טכנולוגיות מידע ותקשורת ICT
  • ציוד רפואי וטכנולוגיות

התשלום יבוצע לאחר האירוע. במהלך שבוע זה יתקיימו אירועים מיוחדים נוספים.

ג'ורג'יה, המוקמת בלב ארה"ב ומתפתחת במהירות, משמשת בית לאינספור עסקים קטנים ובינוניים המציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים חדשניים, אשר הופכים את המדינה ליצואנית ה-12 בגודלה בארה"ב עם כ- 10,000 יצואנים המייצאים לכ- 200 מדינות ברחבי העולם. ג'ורג'יה נבחרה למדינה מספר 1 לעסקים בארה"ב על פי המגזין לדירוג אתרים- Site Selection magazine (ראה קובץ בתחתית העמוד).

מלבד המימון יפגישו המארגנים את המבקרים עם חברות מובילות בג'ורג'יה וגופי פיתוח עסקי, יארגנו סיורים ואירועי נטוורקינג. המשתתפים בנסיעה יזכו לחשוף ולהיחשף למגוון הזדמנויות עסקיות באזור, פגישות אחד על אחד עם עד 20 חברות והזדמנות לחדור לשוק בג'ורג'יה.

האירוע יתקיים בין התאריכים 12-16 במאי 2014 (שני ימי עסקים באטלנטה, שני ימי עסקים בסוואנה ויום נסיעה).

מועד אחרון להגשת בקשות הוא בתאריך 1 בפברואר 2014. כל הקודם, זוכה!

מסך כל הפונים ייבחרו מספר משתתפים אשר יעמדו בקריטריונים של התוכנית.

פרטים נוספים ניתן למצוא בקבצים המצורפים.

חברי לשכה המעוניינים להשתתף מוזמנים למלא את טופס הרישום.

למידע נוסף בתחום זה