איחוד האמירויות – אינספור הזדמנויות לבעלי עסקים ישראלים

איחוד האמירויות הערביות הינו פדרציה המורכבת משבע נסיכויות שלכל אחת מהן מדיניות וחוקים משלה. האיחוד קיבל את עצמאותו מהממלכה המאוחדת בשנת 1971, ובזכות גילוי הנפט בשטחה הפך ממדינה הנשענת על כלכלה ימית לאחד ממוקדי הכוח הכלכליים הגדולים בעולם, שאיכות החיים בו היא מהגבוהות ביותר.

בעשורים האחרונים איחוד האמירויות פתח את שעריו לעולם המערבי וכונן מדיניות שוק חופשי, ובכך הפך ליעד אטרקטיבי עבור משקיעים, יזמים ותאגידים מכל רחבי העולם. הודות להסכמי השלום והסכמי הסחר, וכן לשירותי אטא קרנה- ATA CARNET, כעת גם משקיעים ובעלי עסקים ישראלים רבים יכולים לנצל את הפוטנציאל המסחרי העצום שטמון בו.


חוצים יבשות ללא בעיות
אטא קרנה הוא פנקס מעבר מכס המשמש כדרכון לסחורה שלכם וניתן להנפיק אותו בצורה נוחה ופשוטה ולהשתמש בו לפרק זמן של עד שנה במבחר יעדים ברחבי העולם. כאשר יש באמתחתכם מסמך קרנה, אתם רשאים לחצות מדינות ויבשות ולשנע את הטובין שלכם למדינת היעד בבטחה, ללא צורך בתשלומי מסים או הפקדת פיקדונות עבורם. כאן תוכלו לעיין ברשימת סוגי הטובין שניתן לקחת אתכם לעולם הגדול באמצעות שימוש בפנקס האטא קרנה, ופה תגלו את התשובות לשאלות המהותיות בנושא.

איחוד האמירויות הינו אחד היעדים שפנקס הקרנה מספק לכם ולסחורה שלכם גישה ישירה אליהם. כך תוכלו להציג את הטובין שלכם לקהל הרחב, בירידים והתערוכות הגדולות בעולם ובמעמד זה להכיר את התאגידים והיזמים המובילים מכל קצוות תבל ולכונן איתם קשרי מסחר.


פדרציית איחוד האמירויות מספקת קרקע פורייה לעסקים מכמה סיבות

  1. מיקום אסטרטגי - מיקומו הגיאוגרפי של איחוד האמירויות, בדרום מערב אסיה מקנה לו יתרון מהותי עבור אנשי עסקים מרחבי העולם, כיוון שהוא מוקד מרכזי המקשר בין אירופה, אסיה ואפריקה ומהווה עבורן חלון לעולם הגדול. הוא מספק למדינות אירופה גישה נוחה למזרח הרחוק, לפיתוח קשרי מסחר עם סין והודו, למדינות המזרח הוא מספק נתיב ישיר לאפריקה, ועבור יבשות אמריקה ואוסטרליה הוא מהווה שער כניסה למזרח התיכון.

  2. הרכב האוכלוסייה - איחוד האמירויות מונה כ-10 מיליון תושבים, 88% מתוכם הם מהגרים שהגיעו לעבוד בשטחה, מקצתם אירופאיים ואמריקאים, אך רובם הודים ופקיסטנים, מעטים הם מקומיים, אמרתיים-ערביים. לכן כאשר תנחתו באחת מהאמירויות רוב הסיכויים שתיתקלו ביזמים ואנשי עסקים זרים, מה שיאפשר לכם לכונן יחסים עסקיים עם אוכלוסיות רבות ומגוונות מרחבי העולם, וכך לפתוח את הדלת ליצירת קשרים עם מדינותיהם בבוא העת.

  3. שינוי במדיניות הכלכלית - מכלכלה המבוססת על ייצוא נפט למדינות העולם, פדרציית איחוד האמירויות החלה בשנים האחרונות, בעקבות ההחמרה במשבר האקלים, להשקיע משאבים רבים בפיתוח מקורות אנרגיה מתחדשת, וקידום ענפים כלכליים נוספים כדוגמת: תיירות, הייטק, קמעונאות, טקסטיל. כעת יזמים, משקיעים, חברות ותאגידים בינלאומיים, וגם מישראל יכולים להגיע לשטחה ולכונן יחסי מסחר עמה.

  4. מיסוי נוח - באמירויות אין מערכת מיסוי פדרלית אך ישנה מערכת צווים שתקפה ב-5 מתוך 7 מדינות האיחוד והיא מטילה על כל אחת מהן מס בגובה 55% שנאכף בפועל רק עבור חברות שמתעסקות במשאבי טבע. כמו כן, באמירויות יש עשרות אזורי סחר חופשי המהווים פלטפורמה נוחה לעסקים כיוון שמעניקים הטבות מס משמעותיות לפרק זמן של 15-50 שנה, המשמעות היא שגם אם חברה מחויבת במס, זה מתבטל לנוכח שהותה באחד מהאזורים הללו.
    חברי הלשכה נהנים מהטבות בלעדיות ב-2 מאזורי הסחר הגדולים במדינה: ג'אבל עלי ונמל התעופה של דובאי.


עם אטא קרנה תנחתו באיחוד האמירויות בקלות ובמהירות, יחד עם הטובין שלכם, ללא עיכובים וללא כאבי ראש ותצאו לכבוש איתם את הקהל.

רוצים להנפיק אטא קרנה משלכם? אתם יכולים לעשות זאת בקלות כאן.

למידע נוסף בתחום זה