רש"פ: פגישות אישיות עם משלחת של 20 חברות מזון מהרשות הפלסטינית, 6.3.18

יבואני ומפיצי מזון מוזמנים לקחת חלק בפגישות "אחד על אחד" עם 20 חברות מהרש"פ, בתחומי: שמן זית, פסטה, פתיתים, קוסקוס, פריקי, חמוצים, רטבים, מלח, מוצרי חלב, אגוזים, קרקרים, תמרים, טחינה, חלבה, תבלינים ועשבי תיבול (טריים וקפואים), קפה ותחליפי קפה, שוקולד וממתקים, סלטים, ממרחים ועוד.

סך היצוא מהרשות הפלסטינית לישראל עמד בשנת 2016 על 771 מיליון דולר (לא כולל שירותים), המהווה כ-83% מסך היצוא של הרשות הפלסטינית לכל העולם. המסחר בין הצדדים הינו יחסית יציב בשנים האחרונות, ויתרונות הסחר עם הרש"פ נותרו מובהקים: קרבה פיזית, עלויות שינוע זולות, עלויות ייצור נמוכות, איכות מוצרים גבוהה, ניסיון בעבודה עם ישראל ועוד.

 

ב-6.3.18, יבקרו בישראל 20 יצרני מזון מהרשות הפלסטינית, במטרה להיפגש עם יבואני ומפיצי מזון מישראל, ולייצר שיתופי פעולה עסקיים.

 

מועד: יום ג' – 6.3.18, בין השעות 10:00-14:30 (לפי תיאום מראש).

מקום: בית לשכת המסחר (החשמונאים 84, תל אביב).

 

פרטי החברות:

1.  Abood Company - חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מזון מסורתי פרימיום בעבודת יד ובאיכות גבוהה, כמו: סלטים, ריבות וממרחים. החברה פועלת החל מ- 2010 ומעסיקה 5 עובדים ברמאללה. מוצרי החברה מתבססים על מתכונים ומרכיבים מסורתיים, בעלי טעם ואיכות ביתיים. מעוניינים להיפגש עם יבואנים ומפיצים למעדניות וחנויות מזון מסורתי, ביתי ואיכותי.  

2.  Abu Kharma Company - חברה ותיקה שמתמחה בשני מוצרים עיקריים: חלבה וטחינה, במגוון רחב של טעמים ולפי דרישה. מייצרת אריזות קטנות לשוק הקמעונאי וחבילות גדולות לשוק המוסדי והמסעדות. החברה הוקמה בשנת 1924 כחברה משפחתית, וכיום מעסיקה 40 עובדים.  לחברה ניסיון בעבודה עם השוק הישראלי ומעוניינת להיפגש עם יבואנים ומפיצי מזון בתחום טחינה וחלבה בשוק הישראלי.

3.  Abu Rasheed Coffee - חברת ייצור הקפה המובילה בשוק הפלסטיני. מציעה מבחר של מוצרי קפה לצרכנים סופיים, בתי קפה, מסעדות ועסקים. החברה החלה כחנות קפה קלוי קטנה בשנת 1970, וב- 2012 הקימה החברה מפעל לקפה, אשר מייצר סוגים שונים של קפה ארוז ייחודי, עם טעמים עשירים ומגוונים בעזרת קווי ייצור משופרים. כיום מייצאת לשווקים באירופה, ארה"ב, מדינות המפרץ וישראל. מוצרי החברה כוללים: קפה שחור וטורקי שונים, פולי קפה קלויים למכונות אספרסו, קפה אספרסו, קפה פילטר, קפסולות קפה. מעוניינת להיפגש עם יבואני מזון, קמעונאים ומפיצים בתחום הקפה לבתי קפה ומסעדות.

4.  Akluna - החברה משווקת ומייצרת מוצרי מזון טבעיים, איכותיים ובריאותיים ומשתמשת בחומרי גלם המיוצרים בחוות חקלאיות בפלסטין. קו המוצרים כולל זיתים, שמן זית, ממרחים, תבלינים ועודמוצרי החברה מבוססים על חומרי גלם אשר גדלו בשיטות טבעיות בחוות חקלאיות ומבוססים על מאכלים מקוריים אשר משמשים להכנת מזון טבעי במשך דורות. קו המוצרים כולל מוצרי מזון בריא, קל לאחסון ובמחיר נוח. מוצרי החברה מופצים לצרכנים בשווקים הבינלאומיים, ביניהם: אירופה, ארה"ב ומדינות המפרץ. החברה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם החקלאים הפלסטינים כדי לבחור את החומרים באיכות הגבוהה ביותר. החברה פועלת מ- 2015 מרמאללה. נציגי החברה מעוניינים להיפגש עם יבואני מזון ומפיצים בישראל. 

5.  Al Munir - החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת עשבי תיבול קפואים, אבקות ופורמולות צוננות וקפואות של תבלינים קולינריים וירקות קפואים לשוק הקמעונאי, המוסדי, למסעדות ולמתקני עיבוד מזון אחרים. הטכנולוגיה שבה החברה משתמשת מאריכה את חיי המדף של עשבי תיבול טריים, מה שהופך את עשבי התיבול טעימים ומזינים יותר לעומת עשבי תיבול יבשים. מוצרי החברה זמינים במכלים מוכנים לשימוש, מה שחוסך זמן וכסף לצרכנים ומסייע לתהליך בישול קל יותר. המוצרים זמינים בכל עת במיוחד מחוץ לעונות של סחורות טריות. החברה פועלת משנת 2016, בטובאס ומעוניינת להיפגש עם יבואנים ומפיצים של תבלינים, עשבי תיבול ומוצרי מזון קפואים בישראל.

6.  Anabtawi Group/Al'Ardקבוצת חברות הפעילה מאז 1963, ואחת מחברות המזון המובילות בפלסטין. החברה החלה דרכה כמפיצה של מוצרי מזון ומוצרי צריכה עבור מותגים בינלאומיים ידועים. לאור ההצלחות וניסיון העבודה המצטבר עם חברות רב לאומיות, החברה החלה לקדם ייצוא משלה של מוצרים חקלאיים איכותיים לשווקים בינלאומיים, וכיום מייצאת לאירופה, ארה"ב, המזרח הרחוק, ירדן, ישראל ושווקי המפרץ. לחברה פעילות ענפה בתחום המזון, ומתמחה בקווי המוצרים הבאים: שמן זית ומוצרים על בסיס שמן זית (סבונים וכו'), תערובות זעתר, חומרי גלם וקוסקוסהחברה מפעילה אתר ייצור סמוך לעיר שכם. לחברה תקן ISO 2200 ו -EU and JAS organic certification. המוצרים הם אותנטיים, באיכות גבוהה, ומיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מחד וחומרי גלם מסורתיים פלסטיניים מאידך. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואני מזון ישראלים.  

7.  Al'Ayash Tahini - חברה משכם, הפעילה משנת 1860, ומתמחה בייצור טחינה וחלבהבתחילת שנות ה- 80 טחינה Al'Ayash הייתה בין המותגים הידועים ביותר בישראל. בשנת 2013 נבחרה טחינת Al'Ayash לטחינה הטובה ביותר בישראל על ידי אתר האינטרנט NRG. נציג החברה מעוניין להיפגש עם יבואנים ומפיצים בישראל.

8.  Al'Haraz Tahini - חברה המתמחה בייצור טחינה וחלבה, הממוקמת בשכם, ופעילה משנת 1969. מוצרי החברה ידועים בישראל ומותג הטחינה נחשב למותג איכותי בישראל. לחברה יש תעודת כשרות על כל מוצריה. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואני ומפיצי טחינה וחלבה בישראל.

9.  Alhijaz Chocolate Ltd - החברה מתמחה בייצור שוקולד ומתוקים, פעילה משנת 2005 ומייצאת לאירופה, ארה"ב, מדינות המפרץ וישראל (בעיקר למגזר הערבי). מוצרי החברה מיוצרים באיכות גבוהה, חומרי הגלם נבחרים בקפידה, תוך שימוש בטכנולוגית ייצור אירופאית מתקדמת ביותר. בין מוצרי החברה: פרלינים עטופים, תמרים מצופים בשוקולד ואגוזים מצופים בשוקולד. כל המוצרים מכוסים בשוקולד כהה או חלב, המוצרים נמכרים בכמויות גדולות. המוצרים לא נמכרים בקופסאות דקורטיביות או באריזות מתנה. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואני ומפיצי שוקולד בישראל ועם חנויות שוקולד בישראל.

10. AlSadeq Company - חברה משפחתית, בבעלות משפחת Sadeq, הממוקמת בג'נין. החברה פעילה משנת 2006, מעסיקה 13 עובדים, ומתמחה בשיווק ומכירות של שמן זית, פריקה וזעתר. לחברה הסכמים עם חקלאים ויצרנים קטנים של שמן זית, זעתר ופריקה. החברה מפיקה את שמן הזית, אורזת מוכרת ומשווקת את מוצרי החקלאים המקומיים לסוחרים וללקוחות תחת מותגי החברה. בבעלות החברה טחנת לחץ לשמן זית ומכונת מילוי אוטומטית למחצה (בקבוק). החברה מעוניינת להיפגש עם מפיצים ישראלים וחנויות קמעונאיות.

11. Al Yasmeen Sweets - החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של ממתקים, תמרים ותחליפי קפה מזרעי תמרים. החברה החלה את פעילותה בשנת 2010 כמשווקת מוצרי שוקולד. החל מ- 2015 החברה החלה לייצר את "קפה התמרים", תחליף בריאות לקפה. "קפה התמרים" נחשב בין המוצרים הטובים והאיכותיים יותר בשוק תחליפי הקפה. הפורמולה של "קפה התמרים" הינה הדומה ביותר לטעם של קפה שחור אמיתי. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואנים ומפיצים בישראל בתחום תחליפי הקפה ומזון בריאות.

12. Emirates Delights Marketing Company - החברה נוסדה בשנת 2005 כחברת אריזה והפצה של תמרים, וממוקמת בענבתא. כיום החברה מייצרת זנים רבים של תמרים, טחינה, חלבה ועשבי תיבול, וכן מוצרים מבוססי תמרים כגון: סרום תמרים, ריבות תמרים, משחת תמרים ועוד. המוצרים מיועדים לצריכה ביתית, תעשייתית וליצוא. כיום מייצאים לשווקים רבים ברחבי העולם, ביניהם: מדינות המפרץ, מלזיה, ארה"ב, אינדונזיה, בריטניה ומרוקו. החברה מעסיקה למעלה מ- 40 עובדים. החברה מוכרת את התמרים שלה תחת מספר מותגים: Sultana, Dania, Addiafah, Art ואחרים. מעוניינים להיפגש עם יבואנים ומפיצי מזון בשוק הישראלי.

13. Haifa for Agricultural Marketing - חברת שיווק, אריזה והפצה של תמרים, טחינה, חלבה ועשבי תיבולהחברה הוקמה בשנת 2014 במטרה לספק ייצור באיכות גבוהה ואריזה של מוצרים חקלאיים, בעיקר לצורך ייצוא לשווקים בעולם. החברה יושבת בשכם ומעסיקה 55 עובדים. מנהלי החברה פעילים בשיווק מוצרים פלסטיניים בעולם (בעיקר בשווקי בריטניה ואירופה) מאז 2010, באמצעות חברת אחות רשומה בבריטניה (Yaffa). בשנתיים הראשונות לפעילותה החברה ייצאה לאנגליה, מלזיה ובנגלדש. בספטמבר 2016 החברה השלימה הקמת מתקן הכולל: קווי אריזה ידנית למיון תמרים, מתקן אריזה אוטומטי מלא של תמרים, אריזה אוטומטית למחצה של מזונות יבשים, קו מלא לאחסון, סינון ואריזת שמן זית. בנוסף, הוקמו חדרים קרים. החברה מעסיקה מדי יום בין 25 ל- 40 עובדים מקומיים. מעוניינים להיפגש עם מפיצים ויבואני מזון בישראל.

14. Masalamani - חברה פלסטינית מובילה המתמחה במוצרים מבוססי אגוזיםהחברה הוקמה בשנת 1952 בשכם כעסק משפחתי, בבעלות מלאה של שלושת אחיה של משפחת אל-מסלאמני. כיום החברה מעסיקה 25 עובדים. אחת החברות המוצלחות והמוכרות ביותר בשוק הפלסטיני, המתמחה בייצור ואריזה של כל סוגי האגוזים וזרעים מעורבים. החברה משתמשת בחומרי גלם איכותיים המיובאים מהשוק הבינלאומי, ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות לקלייה ולאריזה. מעוניינים להיפגש עם יבואנים ומפיצים לחנויות וחנויות נוחות בישראל.

15. Pinar - Dairy Products - החברה מתמחה בייצור והפצה של מוצרי חלב, מייצרת חמישה קווי מוצרים עיקריים: חלב בטעמים, יוגורט, יוגורט בטעמים, גבינה לבנה, גבינה לבנה ערבית מסורתיתחברה פלסטינית מובילה הפועלת באזור התעשייה של אל ביריה, הוקמה בשנת 1999, וכיום מעסיקה 55 עובדים. בין החברות הוותיקות בתעשיית המזון, בעיקר בתחום מוצרי החלב (35 מוצרים תחת 5 קטגוריות עיקריות) בגדה המערבית. החברה מתכננת לעבור לאתר ייצור חדש ליד העיר רמאללה ולקבל אישור ISO 2200. מוצריה משלבים מזון מסורתי באיכות גבוהה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. מותגי החברה עומדים בסטנדרטים גבוהים של תקינה, איכות, עיצוב וטעם. מעוניינים להיפגש עם יבואנים, מפיצים וקמעונאים של מוצרי חלב.

16. Romaneh -Olive Oil - עסק משפחתי מג'נין לייצור ושיווק שמן זית, זיתים, משחות זיתים וסבון על בסיס זיתים. כמו כן החברה מייצרת טימין, פריקה, גבינות ומוצרי חלב. בבעלות החברה בית בד לייצור שמן זית ומכונה חצי אוטומטית למילוי בקבוקים. החברה החלה את פעילותה בשנת 2000, וממוקמת בכפר רומאנה. מעוניינים להיפגש עם מפיצים.

17. Snabil Pasta - יצרן של פסטה יבשה במגוון צורות, נודלס ופסטינה (פתיתי פסטה קטנטנים). הייצור נעשה בהתאם לידע איטלקי והחברה מציעה מוצרים באיכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים. מפעל החברה ממוקם בעזה. מעוניינים להיפגש עם מפיצים בישראל.

18. The Vegetable Oil Industries Company-VOIC - החברה מייצרת שמן צמחי באיכות גבוהה ומחירים נוחים. מובילה בייצור של מוצרים על בסיס שמן דקלים. החברה הוקמה בשנת 1953 והיא ממוקמת בשכם. למפעל, המשתרע על פני שטח של 38 דונם, מכונות מודרניות ועדכניות, קווי ייצור אוטומטיים ומחלקת בקרת איכות. מעוניינים בקשר עסקי עם יבואנים ומפיצים.

19. Zeta Food - Turkish Palestinian Company for Food Manufacturingהחברה עוסקת בייצור שמן זית, כל סוגי החמוצים, מיונז, רטבים שונים (צ'ילי, ברביקיו ועוד), רסק עגבניות וסוגי חומץ שונים. לחברה קווי ייצור אוטומטיים, מעבדה, מחלקת בקרת איכות ותקן איכות ISO 2000. מציעים מגוון רחב של מוצרים, איכות גבוהה ומחירים תחרותיים. מעוניינים להיפגש עם מפיצי מזון, קמעונאים ורשתות מזון.

20. West Bank Salt - יצרן מלח טבעי ובוץ רפואי מים המלח. החברה היא יצרנית המלח הבלעדית ברשות הפלסטינית, בעלת רישיון כרייה בים המלח. עוסקת בתחום זה מאז הקמתה בשנת 1950. מציעה לייצא מלח בתפזורת לבישול ואכילה. החברה מחזיקה בתעודת כשרות. מעוניינים להיפגש עם יבואני ומפיצי מזון בישראל.

 

למידע נוסף לגבי מסחר עם הרשות הפלסטינית – ראו קישור למדריך "ישראלים ופלסטינים עושים עסקים".

 

המפגש מתקיים בשיתוף פעולה בין איגוד לשכות המסחר, מרכז פרס לשלום ולחדשנות, התאחדות התעשיינים ולשכת מסחר ישראל-פלסטין.

 

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מותנית בהרשמה מראש. לתיאום פגישות יש למלא את הטופס שלהלן.

 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה