הולנד: משלחת שרת החוץ ופיתוח שיתופי פעולה בראשות משלחת עסקית מתחום הכלכלה המעגלית, 3.2.2020

הנכם מוזמנים להשתתף בסמינר בנושא "כלכלה מעגלית - החוויה ההולנדית".

לרגל ביקורה בארץ של השרה ההולנדית לענייני סחר חוץ ופיתוח, הגברת סיגריד קאג, יתקיים סמינר ביום שני, 3 בפברואר, 2020, במלון קרלטון תל אביב.

לאחר הסמינר חברי המשלחת יקיימו פגישות B2B עם החברות הישראליות. מטרת הפגישות היא יצירת קשר ישיר עם שותפים עסקיים פוטנציאליים, לטובת שיתופי מידע ופעולה מסחריים.

התכנית הכללית:

8:45-9:30 - התכנסות, רישום וארוחת בוקר

9:30-12:00 - סמינר עם דוברים משתי המדינות בנושא כלכלה מעגלית

12:00-14:00 - פגישות אישיות וארוחת צהריים

לתכנית המלאה של הסמינר ומידע נוסף לחץ כאן

 

להשתתפות בסמינר או תיאום פגישות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את שדות הרישום שלמטה באנגלית בלבד. ההשתתפות מותנה באישור בכתב משגרירות הולנד.

להלן פרטי החברות במשלחת:

  1. Pastoor Consult bv

החברה מתמחה במכירה ורכישה של פסולת למחזור, ומשתמשת בשיטות חדשניות בשווקי המכירות הקיימים והחדשים לפיתוח שווקי מכירה חדשים לחלוטין בתחום. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה בתחום חומרי יבוא, מכונות וידע.

  1. Delft University of Technology

האוניברסיטה הטכנולוגית של Delft עוסקת במחקר מדעי בתחום אחריות חברתית. האוניברסיטה מבצעת מחקרים יחד עם תעשיות בענפי חקלאות ומים. נציגי האוניברסיטה מעוניינים בשיתוף פעולה אקדמי תחת קורת הגג של האיחוד האירופי.

  1. MVRDV

חברה המספקת פתרונות בתחום אדריכלות אורבנית עכשווית ברחבי העולם. תוצרי החברה מוצגים ברחבי העולם ואף זכו להכרה בינלאומית רחבה. ברפרטואר החברה קיימים מבנים ציבוריים כמו מוזיאונים, ספריות, בתי עירייה, בתי ספר וכו'. החברה מעוניינת להיפגש עם מפתחי פרויקטים או חברות בנייה בתחום הדיור, משרדים, ופיתוח קניונים ליצירת שיתופי פעולה. החברה מעוניינת להיפגש גם עם מתכננים בתחום העירוני או האזורי.

  1. Hooghiemstra & Partners

חברה המתמחה בפיתוח פתרונות אסטרטגיים ומשפטיים בעולם הטכנולוגיה. החברה מספקת ייעוץ אסטרטגי כולל תחומי משפט רבים, החל מהפרות נתונים, חוקיות קבלת החלטות אוטומטיות, AI, שרשרת חסימות ובריאות אלקטרונית בין היתר. החברה מעוניינת להיפגש עם חברות היי-טק ומשרדי עורכי דין חדשניים בתחום הגנת המידע ו- AI. בדגש על חברות הרוצות להתבסס וזקוקות להדרכה כיצד לנווט בחוק האיחוד האירופי.

  1. Human Capital Resources B.V.

חברה המספקת פתרונות משאבי אנוש לחברות בהולנד, בדגש על השמה של אנשי IT בחברות מובילות בהולנד. מעוניינים להיפגש עם חברות גיוס IT, סוכנויות לייעוץ משאבי אנוש, בתחום ה- IT וההייטק בישראל ומעבר לגדה.

  1. AWECT

חברה העוסקת בפסולת למתקני אנרגיה. החברה מתמחה בהחלפת מזבלות בפסולת נקייה לאנרגיה. פיתוח הטכנולוגיה של עיריית אמסטרדם הביא למתקן הפסולת לאנרגיה היעיל והנקי ביותר בעולם. באמסטרדם יש לנו ניסיון של למעלה ממאה שנה בפסולת לאנרגיה שבמהלכה הונדסו ויושמו 4 דורות של טכנולוגיית WtE. לפרויקטים אנרגטיים, והתוצאה היא למעלה מ- 20 פרויקטים באירופה. משרדים במספר יבשות והתחלנו פרויקטים במקומות רבים יותר. AWECT צומחת בקצב מהיר ועושה זאת עם תמיכה מצד ממשלות ומוסדות פיננסיים בגלל האמינות שלנו בהגשמת פתרונות חזקים, נקיים ועמידים לניהול פסולת.

  1. Van Werven Holding BV

מתמחה ביצירת חומרי גלם איכותיים מפלסטיק קשיח שלאחר הצרכן שנאסף מפסולת בניין, פסולת תעשייתית ומרכזי מיחזור עירוניים. חברות המחזור והפסולת של חירייה, מפעלי פסולת ומיחזור, כבר קשורות לחברה. מיחזור פלסטיק Werven מתמחה ביצירת חומרי גלם איכותיים מפלסטיק קשיח שלאחר הצרכן שנאסף מפסולת בניין, פסולת תעשייתית ומרכזי מיחזור עירוניים. שימוש חוזר בחומרי גלם הוא אחד התנאים העיקריים לשמירה על כדור הארץ שלנו לדורות הבאים. על ידי סגירת השרשרת ושימוש חוזר בחומרי גלם, עשינו צעד חשוב לקראת פיתוח בר-קיימא משותף

  1. Royal ICH

חברה העוסקת בחפירה, בניית נמלים, הנחת כבלים תת-ימיים ניקוי מאגרי מים ועוד. מעוניינת להיפגש עם חברות ויועצים רלוונטיים בתחום. ספקים אמינים של ציוד, כלי שיט ושירותים חדשניים ויעילים לשווקי הכרייה בחו"ל, חפירה ורטובה.

  1. Dutch Organic Baking School

בית הספר לאפייה אורגנית בהולנד המכשיר אופים בשימוש בשיטות אפייה מלאכותיות ואורגניות. מעוניינים להרחיב פעילותם בישראל וברשות הפלסטינית וליצור קשרים לטובת הכשרה.

  1. Netherlands Agro, Food & Technology Center (NAFTC) Africa-Middle East

חברת תוכנה לפיתוח תחום החקלאות ומזון. עובדת בשיתוף יוזמות פרטיות, שנועדו להקל על החקלאות ההולנדית ברשתות אספקת המזון. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה עסקיים עם ישראל.

  1. Dr 2 New Economy

מפתחת אסטרטגיות עבור תחום ניהול פסולת, עבור חברות ייצור, ענף האריזה, ענף הבניין ומסחר אלקטרוני. מייעצת לגופים ממשלתיים בנושא המסגרת הרגולטורית לכלכלה מעגלית.

  1. Trinity Advisors

חברת הייעוץ, המתמקדת בפיתוח אסטרטגיות כניסה לשוק עבור לקוחות בתחום ענף האנרגיה. כיום, החברה פעילה בשווקים של ארה"ב, אירופה והודו. כמו כן, יש מגמות פיתוח עסקי בסין, רוסיה, מדינות חבר העמים, כמו גם מדינות אסיה והמזרח התיכון. תחומי העניין הם מקורות אנרגיה מתחדשים, ענפי תשתיות, תעשיות עיבוד חקלאי, טכנולוגיות מים נקיים, ניהול משאבי מים, ניהול פסולת ופסולת לאנרגיה. החברה מעוניינת בשיתופי פעולה ומיזמים משותפים בשיתוף חברות מבוססות מהולנד.

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה