| 03/05/2015

הרשות הפלסטינית - פגישות עם חברות מענף המתכת - 4.6.15

ב-4 ביוני, בין השעות 15:00-17:30, תבקר בלשכת המסחר משלחת עסקית של חמש חברות מהרשות הפלסטינית בתחום המתכת,  בשיתוף מרכז פרס לשלום, אשר מעוניינות להיפגש עם יבואנים, מפיצים ושותפים מקומיים.
 
לאחר קיום הפגישות, נקיים על גג לשכת המסחר אירוע השקה של המדריך "עושים עסקים עם הרשות הפלסטינית", שיתקיים בין השעות 18:00-20:00.  
 

להלן פרטי החברות (מצ"ב פרופיל מלא של כל חברה):

 
Almarah Company For Industry & Trading .1 
מייצרים האנגרים, מכולות פלדה ניידות ונגררים שטוחים לתובלה ימית, ממגורות אחסון, סוככים לתחנות אוטובוסים, גגות מתכת, מטפים לכיבוי אש, מוצרי פלדה ומתכת לבניה, קישוטי מתכת, ועבודות מתכת שונות מותאמות אישית בהתאם להזמנת הלקוחות.
החברה הוקמה בשנת 1999, מעסיקה 100 עובדים במשרה מלאה והיא ממוקמת בג'נין.
החברה יישמה מספר פרויקטים בגדה המערבית והיא החברה הפלסטינית הבלעדית המחזיקה באישור תו תקן ISO9001/2008 בתחום הברזל והמתכת, בתעודת איכות של מכון התקנים הפלסטיני ושל המכון המלכותי המדעי של ירדן.
מעוניינים להיפגש עם יבואנים ומפיצים של מכולות, מטפי אש, סילו, ומוצרי מתכת נוספים. כמו כן, מעוניינים במיזמים משותפים עם חברות ישראליות.
מתמחים בייצור דלתות מתכת, דלתות בטחון מברזל/פלדה, דלתות חשמליות וידניות לבתי מגורים, חנויות, מרפאות ועוד, שערים, צינורות קונוס
(Pipes cones) המשמשים בחלונות, סורגים, מדרגות, תריסי גלילה ואביזרים, צינורות דקורטיביים, מעקות, תאורת גן דקורטיבית וריהוט גן ממתכת. מעוניינים להיפגש עם יבואנים/סוכנים/מפיצים של מתכות וחומרי בניה למגורים.
החברה הוקמה בשנת 2000 ובסיסה בחברון, מעסיקה 23 עובדים ונחשבת לאחת החברות המובילות, האיכותיות והייחודיות בתחום הפלדה, תעשיית הברזל ודלתות חשמליות. על מנת לשפר את התחרותיות ולהגדיל את הייצור לשווקים חדשים, מקימה כעת החברה מפעל חדש עם קווי ייצור משוכללים.
יצרן חוטי ריתוך, פלדה קלה, ברזל יצוק, פלדת אל חלד, אלקטרודות ניקל ואלקטרודות מרותכות, מעוניין להיפגש עם יבואנים/מפיצים/סיטונאים של חומרי וכלי מתכת וספקים של חומרי בניה. החברה הוקמה לפני 42 שנים בחברון ומעסיקה 28 עובדים. מחזיקים באישור תו תקן ISO9002. במסגרת התרחבות המפעל הוקם לאחרונה קו ייצור לחוט תיל מפותל ורך ומסמרי פלדה. החברה מוכרת את מוצריה בגדה המערבית ובירדן.
 
House Grill Company .4
מספקים פתרונות למיזוג אוויר מרכזי, חימום ואוורור ברמת דיוק ואיכות גבוהים ומחירים תחרותיים. מייצרים מערכות לזרימת אוויר, מוצרים עיקריים: מחיצות למיזוג אוויר, מכסים, מפזרים, מתאמים ופתחי אוורור. החברה הוקמה בשנת 2005 והיא ממוקמת באזור התעשייה אל-בירה/רמאללה. מעוניינים לייצא לישראל ולהיפגש עם חברות ישראליות על מנת לאתר סוכן.

Super Nimer Security Doors .5
החברה מתמחה בייצור דלתות בטחון, דלתות אש ולוחות חשמל. מעוניינים לאתר יבואנים/מפיצים בישראל. החברה נוסדה בשנת 2009 בחברון והיא מחזיקה באישורי תקן בינלאומיים. מייצאים כיום לירדן, למרוקו ולישראל. 

לתאום פגישות אישיות יש למלא את טופס הרישום שלהלן, בציון שמות החברות עמן יש לכם עניין להיפגש.
משך כל פגישה כחצי שעה. 
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, בהרשמה מראש.  

Registration Form

*
*
*
*
*
*

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    04/06/2015
  • עד תאריך:
    04/06/2015
  • מקום:
    בית לשכות המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה 2, חדר 224
  • איש קשר:
    האגף לקשרים בינלאומיים
  • שעת פתיחה:
    15:00
  • שעת סיום:
    20:00

אירועים קרובים