פורום אנגלית עסקית

פורום אנגלית עסקית

שפת התקשורת העסקית הבינלאומית היא, כמובן, אנגלית. יחד עם זאת, אנגלית תיכונית או אפילו פטור מאנגלית באוניברסיטה אינם ערבים להצלחה בתקשורת עסקית מול גורמים עסקיים שונים בחו"ל. כיצד ליזום מפגש ו/או שיחה עם איש/ת עסקים בחו"ל ? מהי שפת ניהול ישיבה, וכיצד מנהלים משא ומתן באנגלית מתאימה? מהם הביטויים הנכונים לפתיחת מייל עסקי, להעברת מידע ולסיומת? כיצד מנסחים בקשה לקבלת מחיר, ואיך מטפלים בתלונה מלקוח או כותבים תלונה לספק ? מתי תקשורת פורמאלית הופכת ללא פורמאלית, ומה השפעתה של התרבות העסקית במדינתו של אותו גורם חוץ על התקשורת הכתובה ומדוברת שלו?

כעת, תוכלו להציב שאלות אלה ואחרות לאחד הגורמים המובילים בתחום ההדרכות באנגלית עסקית, מר לורי אוברמן, בעל רקע עשיר בעסקים ועם 15 שנות ניסיון בהכשרת מנהלים ועובדים רבים המועסקים בארגונים הפועלים מול גורמי חוץ שונים. מר אוברמן הוא מרצה הבית של המכללה העסקית של לשכת המסחר ת"א והמרכז והינו בעל אתר אינטרנט שכתובתו www.oberman.biz
מאמריו של מר אוברמן מתפרסמים בעיתונות הכלכלית והעסקית והוא מחבר הספרים:  "How to Manage in English" , ו-" Emails and Telephone Calls for International Business" אשר תורגם גם לשפה הרוסית לצורכי הקהל העסקי יוצא ברית המועצות לשעבר בארץ ובחו"ל. מר אוברמן ישמח להשיב לפניותיכם !       

להזמנת השירות
לשכת המסחר אינה אחראית לטיב ו/או לתוכן השאלות ו/או התשובות ו/או כל הנאמר בפורום. המידע הניתן בפורום זה ניתן כשרות ואינו מהווה תחליף למקור. אף שנעשו מאמצים להקפיד על דיוק המידע בפורום זה אין הלשכה ו / או היועצים בה אחראים בצורה כל שהיא לתוכנו כל שימוש בו מחייב בדיקה או קבלת ייעוץ על בסיס מקצועי.