סיוע במימון תשתית אינטרנט בסיב אופטי

אנו מבקשים להביא לתשומת לבכם הזדמנות לשדרג את הבסיס לפעילות העסקית שלכם באמצעות חיבור לתשתית אינטרנט מהירה, איכותית ואמינה של "סיב אופטי עד הבית", או בשמה הטכני FTTH. עסק אשר יבחר להתחבר לתשתית אינטרנט של סיב אופטי, יזכה במענק של 1,000 ₪ (כולל מע"מ), עבור חיבור העסק. המענק יינתן רק עבור חיבור לתשתית סיב אופטי בעלות חודשית שאינה עולה על 250 ₪.

 

מהם תנאי הזכאות לסיוע במימון?

הסיוע יינתן בהתאם לסדר קליטת הבקשות ועד למימוש מלוא התקציב של התכנית, לעסקים העומדים בהגדרות של סעיף 2.16 לתקנון שירותי הסיוע וכוללים בין השאר:

  • עצמאיים ועסקים קטנים.
  • עמותות עם פעילות עסקית.
  • עסקים המעסיקים עד 100 עובדים.
  • עסקים עם מחזור שנתי של עד 100 מיליון ₪.

 

תהליך הגשת הבקשה וקבלת המימון:

התהליך כולל 3 שלבים: בדיקת זכאות, הגשת דרישת תשלום, בדיקת הבקשה והעברת תשלום.

 

שלב 1 - בדיקת זכאות לסיוע:

יש למלא את טופס בקשת הזכאות ולוודא קבלת אישור זכאות. למילוי טופס הבקשה - לחצו כאן.

  • שימו לב, התאריך האחרון להגשת בדיקת זכאות הוא ה-30.9.2020.
  • שריון זכאות יינתן על פי סדר הפונים ובהתאם ליתרה תקציבית
  • במידה ולא התקבל אישור על שריון זכאות, מומלץ להגיש דרישת תשלום (שלב 2), אשר תיבדק על פי סדר הגשת דרישות התשלום ובהתאם ליתרת תקציב.

 

שלב 2 – הגשת דרישת תשלום:

לאחר סיום תהליך ביצוע ההתאמות בעסק, יש למלא את טופס דרישת התשלום אשר יעלה לאתר במהלך חודש יולי.

להגשת דרישת התשלום - לחצו כאן.

שימו לב, ניתן להגיש דרישת תשלום רק לאחר הזנת בקשת זכאות בשלב הראשון, וקבלת אישור זכאות.

כל עסק רשאי להגיש דרישת תשלום אחת, אליה יש לצרף את כל החשבוניות ו/או הקבלות עבור החיבור לסיב אופטי, וכן את המסמכים הבאים:

  • תעודה מזהה עפ"י אופי העסק (תעודת עוסק מורשה, תעודת התאגדות).
  • אישור ניהול ספרים בתוקף.
  • אישור ניכוי מס במקור בתוקף.
  • אישור ניהול חשבון בנק, או המחאה (שיק) מבוטלת.
  • ארגונים ללא כוונת רווח נדרשים להציג אישור ניהול תקין בתוקף.

 

אילו פרטים חשוב שיופיעו בחשבוניות/קבלות?

שימו לב, חשבוניות אשר לא יכללו את כל הפרטים הנדרשים יוגדרו כלא תקינות ולא ניתן יהיה לאשר בגינן החזר הוצאות אלו.

  • תאריך החיבור - ניתן להגיש חשבוניות ו/או קבלות שהונפקו החל מיום 1.4.2020 ואילך.
  • שם העסק שעבורו נדרש הסיוע.
  • פירוט המעיד שמדובר בחיבור העסק לתשתית אינטרנט בסיב אופטי עד הבית / FTTH.

 

שלב 3 – בדיקת תקינות הבקשה ותשלום:

במידה ודרישת התשלום תקינה, תקבלו דוא"ל המודיע על אישור הבקשה והתשלום יועבר לחשבון העסק בתוך 10 ימי עסקים ממועד אישור הבקשה.

במקרים בהם הבקשה אינה מאושרת, או מאושרת חלקית, תקבלו הודעת דוא"ל עם פירוט הסיבות לדחיית התשלום, או לחלופין, בקשה להשלמת פרטים נדרשים.

 

שאלות ופרטי קשר:

מומלץ לעיין בדף השאלות והתשובות של התוכנית – כאן.

לפרטים נוספים והבהרות ניתן לפנות למוקד המידע של התוכנית:

טלפון: 2062*

דוא"ל: moked@1.maof.co.il

לפרטים נוספים וייעוץ ניתן לפנות לאגף כלכלה בטל': 03-5631010, או דרך המייל לכתובת: Israelam@chamber.org.il, liran@chamber.org.il

למידע נוסף בתחום זה