סיכום מפגש נטוורקינג 03.08.10 בהנחיית מיכל דובר

במפגש שנערך ב3.8 היה בונוס מיוחד- סדנא להצגה עצמית ועל כן היה מפגש יוצא דופן.

בשעה הראשונה למדנו על הדרך האפקטיבית והטובה ביותר להציג את עצמנו ואת העסק שלנו. התייחסנו להכנה עצמית ולתכנים. המפתח הוא המיקוד בהצגת המידע. אם יש לך מספר שירותים/מוצרים שאתה מעוניין לשתף בהם חשוב להתמקד בשירות אחד או מסר אחד, ושמנו דגש על הדרך הבהירה ביותר לבקש הפניות.
בשעה השניה תרגלנו את כל מה שלמדנו בשעה הראשונה. היה מרגש לראות איך העבודה האישית שנעשתה באה לידי ביטוי בתרגול. על מנת להגביר את יעילות המפגש, חברי המפגש מילאו משובים אחד על השני וכך יכלו חברי הקבוצה ללמוד האחד מהשני.
זכינו לשמוע מגוון פעילויות ממוקדות של עסקים – המכון לבקרה ואיכות IQC שנציגתו הרחיבה על הקשר בין תווי תקן למוניטין וגיוס לקוחות, נציגת לב קונגרסים שיתפה באיכויות השימוש בשירות מלא לכנסים, גיל כהן סיפר על שירותי ייעוץ לחברות המעוניינות להשקיע בארה"ב, שמענו על חברת טרה סייקל המציעה פתרונות מחזור ייחודיים וחברת נטוויז'ן עם פתרון מיוחד לשעון נוכחות. היו יועצי שיווק, מיתוג וגרפיקה ושמחנו שהשתתפה במפגש הגב' יפה חובב, מנהלת חטיבת היועצים בלשכת המסחר. היה מפגש פורה ומוצלח!

למידע נוסף בתחום זה