סיכום מפגש נטוורקינג 21.07.10 בהנחיית רותה פפיאשוילי

מתוך הבנה ברורה כי היכרות אישית הינה חלק בלתי נפרד מהיכרות עסקית התחלנו את המפגש עם בקשה שכל אחד ישתף אותנו בטיול / חופשה הכי מהנה שלו.

קיץ, חם ובעודנו יושבים לפנות ערב, לאחר יום עבודה, במפגש networking, הרשנו לעצמנו לדמיין מה נעשה עם הפדיון השנתי (שגדל כמובן בעקבות הרחבת מעגל ההיכרויות והקשרים שלנו) ולאן ניסע הפעם. אני רשמתי לפניי את ההמלצות ומבטיחה להשתמש במידע המועיל בחוכמה. תתפלאו כמה ניתן ללמוד על אדם מתשובה כזאת... ובהחלט היו הפתעות.

המפגש היה באווירה נעימה ומפרגנת, קיבלנו מרונית לב מספר דגשים לפאנג שוואי יהודי- רונית משלבת בין הידע הנרחב שלה בקבלה לבין גישת עיצוב החלל האנרגתית הן לבית והן למשרד.

רן שריר מ"שריר תקשורת" הראה לנו שוב שגם מקצוע שנתפס לכאורה כ-"לא פרסומי", כמו עריכת דין, ניתן לחשוף בתקשורת בצורה נכונה עם קצת מחשבה ויצירתיות והוא בהחלט מבין דבר או שניים בנושא.

אלי רחימי מ-Webcell דיבר על אפשרויות השיווק באינטרנט ביניהם הפייסבוק – שיווק עם עלות זניחה למול אפשרות לחשיפה רחבה ביותר.

נתן סימלנסקי פתח חברה חדשה לשיווק משקאות אנרגיה וסיפר לנו עליה באנרגיה שבהחלט ראוי לקנא בה.

ואיך אפשר בלי אורה ברוך המדהימה- בדרכה הצבעונית והעוצמתית הזכירה לנו כי קיימת הנחה אישית לקורס "מיומנויות הפרזנטציה" במכללה העסקית של לשכת המסחר. ומי מאיתנו לא היה רוצה לשפר את יכולת ההצגה והדיבור שלו למול קהל?

במהלך המפגש למדנו מספר דברים חשובים ל-networking נכון:
למדנו להיות ממוקדים, לחדד מסרים, ליצור אמפתיה דרך היכרות אישית, למדנו שהעברת מסר ב- 60 שניות או יותר צריכה להיות מעניינת ומסקרנת בכדי שתיצור עניין ובידול.

לקראת סוף המפגש סיפרנו אחד לשני מה אנחנו אוהבים לאכול וקצת גם על התחביבים שלנו – תתפלאו כמה קל ליצור קשרים דרך מכנה משותף כלשהו: טעם באוכל, תחביב משותף, סטטוס ומקום בחיים, הרי בסופו של דבר כדי ליצור דיאלוג חשוב למצוא מישהו שיש לך איתו שפה משותפת וזו דרך נפלאה להיכרות עם הצדדים הנוספים של כל אחד ואחד מאיתנו.המפגש הסתיים מעט לפני 19:00 ושמחתי לראות כי נוצרו קשרים , כרטיסי ביקור החליפו ידיים והעלו רעיונות לשיתופי פעולה בהמשך.

מחכה לכם במפגש הבא – עם חיוך גדול, רותה
ruth0333@gmail.com

למידע נוסף בתחום זה