אירוע נטוורקינג ייחודי בהשתתפות קהילת העסקים ההולנדית בארץ בשיתוף שגרירות הולנד וארגון עולי הולנד - סיכומי מפגשים

2.2.2011 אירוע Networking בשיתוף שגרירות הולנד וארגון עולי הולנד - עסקים עם הקהילה ההולנדית בישראל

ביום רביעי האחרון, ה-2.2.11 קיימה לשכת המסחר ת"א אירוע נטוורקינג ייחודי בשיתוף שגרירות הולנד וארגון עולי הולנד.
במפגש השתתפו יותר מ-100 משתתפים מעסקים בתחומים שונים ומגוונים: סחר בינלאומי, ביוטכנולוגיה, קוסמטיקה, מכשור רפואי, פטנטים, תוכנה, חומרה, עו"ד רו"ח ועוד.

במפגש נשא מילות ברכה נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, וכן הנספחת הכלכלית של שגרירות הולנד, הגברת ונדלה הרינגהאוזן.

אירוע נטוורקינג ייחודי זה הוא פרי של שיתוף פעולה חסר תקדים בין לשכת המסחר ת"א והמרכז, לבין שגרירות הולנד וארגון עולי הולנד. בעוד אין בארץ הרבה עולים מהולנד ישנה לא מעט פעילות עסקית בין ישראל להולנד והרבה אנשי מקצוע ישראלים הולנדים שפעילים בשתי הזירות העסקיות. מטרת האירוע הייתה ליצור שיתופי פעולה ולהדק את הקשרים בין חברות הולנדיות בישראל מצד אחד, וחברות
ישראליות שפעילות עם או בתוך השוק העסקי ההולנדי או מעוניינות להרחיב את פעילותן להולנד ולהיפך. במפגש השתתפו גם אנשי עסקים הפעילים בשוק הבינלאומי ומעוניינים להרחיב את פעילותן למדינות נוספות ונראה כי במפגש נוצרו לא מעט קשרים עסקיים חדשים.

לשכת המסחר מקיימת מפגשי נטוורקינג עסקיים כחלק מהשירות לחברים זה השנה החמישית. מטרת המפגשים היא שיווק עצמי של העסק ואיתור קשרים עסקיים והם מתקיימים בהנחיה מקצועית ומהווים פלטפורמה להגדלת קהל הלקוחות והספקים של כל עסק וליצירת שיתופי פעולה עסקיים. זו שיטה ליצירת הפניות ושיתופי פעולה עסקיים בין אנשי עסקים מתחומים שונים, הנפגשים ולומדים להכיר את השירותים והמוצרים האחד של השני, כדי שיוכלו להמליץ לחבריהם ומכריהם על חברי הקבוצה. הרעיון מתבסס על הגישה שאנשים מעדיפים לעשות עסקים עם מי שהם מכירים או מישהו שחבריהם מכירים, מאשר עם זרים.

במסגרת אירועי הנטוורקינג מקיימת לשכת המסחר שיתופי פעולה עם גופים שונים ומפגשים בתחומים שונים, לדוגמא, נטוורקינג בנושא פתיחת דלתות לשווקים בינלאומיים, בדגש על עסקים עם סין, נטוורקינג לענף הסחר הבינלאומי הכולל הרצאה מאגף המכס על השלכות הצטרפות ישראל ל-OECD, נטוורקינג בשפה האנגלית, נטוורקינג חבר מביא חבר, המאפשר לחברי לשכה לפרגן לעסקים הנמנים בין לקוחותיהם ולאפשר להם להגדיל את מעגל הקשרים העסקיים שלהם. ב-9.3.11 תקיים לשכת המסחר נטוורקינג ייחודי לנשים לרגל יום האישה הבינלאומי החל ב-8.3 בהשתתפות ענבל אור- המנכ"ל והבעלים של חברת הנדל"ן המצליחה אור סיטי, כולל הרצאה בנושא תרבות עסקית בפן הנשי, קוד לבוש והתנהגות אצל נשות עסקים וכו' מפי שלומית תמיר בן-ארי יועצת תדמית מומחית בתחום זה.

למידע נוסף בתחום זה