מערכת יעודית - הפקת רישיון בקובץ פי די אף כולל נספח עם הגבלות תקינה

מצורפת בזאת הודעת גב' קטי מורלי, מנהלת תחום תיאום, נהלים ורישוי במשרד התחבורה והדרכים מיום 29 בנובמבר 2022:

"מערכת יעודית" – מערכת אשר פותחה ונבנתה באגף טכנולוגיות במשרד התחבורה – היא משמשת לביצוע רישום לראשונה של רכב חדש (בניגוד ל"רכבית" המערכת לא יודעת לשחרר מהמכס) עובדים באמצעותה יבואנים ויצרנים.

כידוע לכם, משרד התחבורה ומינהל תנועה בראשו, עובד ללא לאות על מנת להנגיש, לייעל ולשפר את רמת השירות הן לעוסקים ברכב והן ללקוחות בקצה. בנוסף ועם התחממות כדור הארץ כמו גם רצון לתרום ולשמור על חברה ירוקה, עמלנו על פיתוח אפשרות "הפקת רישיון רכב בקובץ PDF הכולל נספח והגבלות תקינה (לרכבים שלגביהם קיימות הגבלות תקינה)

המשמעות המעשית של הפיתוח הוא שכאשר אתם מבקשים להדפיס "רישיון רכב" – כבר אין צורך להזין רישיונות כחולים ריקים למדפסת, ניתן לשים ניירות חלקים לבנים( A4 )
וכאשר תדפיסו יצא לכם רישיון כחול רגיל (גם אם הדף לב)

בנוסף, במידה ואתם צריכים לשלוח את הרישיון ללקוח, אין צורך אפילו להדפיס אותו, יש כפתור שבלחיצה עליו, תיפתח כתובת דואר אלקטרוני – תכניסו את הכתובת והרישיון ישלח ישירות למייל הלקוח ללא צורך בהדפסה.

לאור האמור, כל היבואנים, יצרנים העובדים באמצעות התוכנה היעודית ונדרשים בכל פעם להגיע למשרדי הרישוי ולאגף הלוגיסטיקה לקחת רישיונות כחולים ריקים יהיו פטורים מלהגיע ולקחת רישיונות, שכן כאמור השירות הזה מייתר את השימוש ברישיונות כחולים ריקים אלא מצריך אך ורק ניירות חלקים לבנים.

בשבועות הקרובים נרצה לקבל משוב על השירות החדש, ובכל בעיה נא לשלוח העתק רישיון למייל: mfbugreport@mot.gov.il

מצורפת בזאת ההודעה המקורית הכוללת דוגמה

 

 

 

למידע נוסף בתחום זה