הבהרות שהתקבלו מהמעבדה המוסמכת לרכב של מת"י לגבי ההקלות ליבואני מוצרי תעבורה במסלול ירוק

הנהלת איגוד יבואני החלפים לרכב מקיימת פעילות מתמשכת ורבה מול המעבדה המוסמכת לרכב של מכון התקנים, בשל הערות וטענות שהועברו אלינו ע"י יבואני מוצרי תעבורה הנזקקים לשירותי המעבדה לגבי ירידה ברמת השירות של המעבדה בתקופה האחרונה.


התקיימו מספר פגישות וכן התכתבויות רבות בנושא מול נציגי המעבדה והנהלת מכון התקנים. בתאריך 14 בנובמבר התקיימה במכון התקנים פגישה בהשתתפות נציגי הנהלת האיגוד בראשות יו"ר האיגוד יוסי סקורניק, עם מנהל המעבדה לרכב אורן ברן ועם אביהו לוי , ראש המעבדה להידראוליקה ומכניקה, אגף תעשיה במת"י.


כתוצאה מהפגישה נמסרו לנו הבהרות בדבר אפשרות יבואני מוצרי התעבורה לקבל הקלות במסגרת המסלול הירוק, זאת בהתאם למסמך " מדיניות משרד התחבורה לסחר ייצור וייבוא של מוצרי תעבורה".


ההבהרות מפרטות את הדרך לבקש מהמעבדה הצטרפות למסלול הירוק, ומפרטות את ההקלות במסלול הירוק ביחס למצב הקיים. מצורף בזאת מכתבו של מנהל המעבדה מר אורן ברן מיום 16 בנובמבר 2021 לשימושכם.


ההקלות צפויות לסייע ליבואני מוצרי התעבורה. נבהיר כי הפעילות לשיפור הפעילות מול המעבדה המוסמכת לרכב של מכון התקנים ושיפור ברמת השירות וזמני המענה נמשכת ותמשך גם בתקופה הקרובה גם מעבר לנושא המסלול הירוק , ככל שיידרש.

למידע נוסף בתחום זה