שרותי רכב ותחזוקה בשעת חרום - הודעת אגף הרכב

אגף הרכב במשרד התחבורה פרסם את מתכונת עבודת שירות האגף במתכונת חרום לתמיכה לענפים חיוניים בענף הרכב והתחבורה.

 

על מנת לממש אחריות זו, יינתן מענה למפעלים/עסקים חיוניים בענף הרכב עפ"י הפרוט:

  • יבוא רכב - טיפול ומתן הוראות רישום וחוות דעת מקצועיות טכניות ליבוא כלי רכב על סוגיו וכלי צמ"ה בכלל ערוצי הייבוא (יבוא מסחרי/אישי/מזערי).
  • מוסכים ומכונים - מענה למכונים ומוסכים לכל הפערים בתקלות והנחיות, מענה במערכות מידע רכב
  • מפעלי סחר וייצור מוצרי תעבורה ורכב- טיפול ומתן רישיונות סחר וייצור לציבור אזרחי ישראל וציבור איו"ש ועזה מתן מענה לבעיות והכוונה האמצעות טלפון או דוא"ל.
  • שמאים ובוחנים - מענה לשמאים ולבוחנים בנושא הסמכות רישיונות ואמצעי עבודה.
  • הסמכת בעלי מקצוע - מתן תשובות לסוגיית הסמכות באמצעים דיגיטליים ומענה טלפוני.
  • מוצרי תעבורה - טיפול ומתן רישיונות יבוא למוצרי תעבורה ביבוא אישי
  • פניות לקוח - מענה לפניות ציבור בכל נושאי אגף הרכב וניתוב לבעלי תפקידים רלוונטיים להשלמת טיפול.
  • שחרור חלקי חילוף לרכב בנמלים בנתב"ג ובדואר ישראל
  • לא יינתן מענה לפניות בנושאים שאינם מוזכרים לעיל.
  • מענה טלפוני למשך כל שעות הפעילות ובכל ימות השבוע

 

רצ"ב מכתבה של מנהלת אגף הרכב

למידע נוסף בתחום זה