מחיצת היועצים לעסקים באתר הלשכה : אתר מיני סייט

יועצים יקרים,

הריני שמחה לבשר לכם על כלי חשוב שפותח יחד עם אגף המחשוב ונציג מהנהלת החטיבה, עמי לי נזר, שמטרתו "להנגיש" את כלל חברי לשכת המסחר לחברי חטיבת היועצים לעסקים, ובכך ליהנות מהייעוץ והידע שעשוי לתרום להצלחת עיסוקם.

לצורך כך פותחה השיטה של ה- "מיני סייט" לפיה כל חבר בחטיבת היועצים יהיה זכאי להציג את תמונתו/ לוגו העסק/ תחומי הפעילות שלו/ מאמרים מקצועיים ועוד.

איתור החבר יעשה עפ"י מיון של תחום הייעוץ (שיווק, מכירות, סחר חוץ וכד') ולפי איזור גיאוגרפי (צפון, מרכז, דרום) כאשר רשימת החברים המוצגת הינה רשימה רנדומאלית, ובכך ניתן חשיפה שווה לכלל היועצים.
מצ"ב לינק לכרטיס עסקי של יועצים שנרשמו לאתר המיניסייט- לצפייה לחץ כאן: http://www.chamber.org.il/ContentsList.aspx?type=1&cat=1347&mn=6

לבניית ה"מיניסייט" ניתן לפנות לדגנית רוקח, יועצים לעסקים בישראל, בטל' 052-3988589 או במייל - office1@biz-in.biz, וזאת בכפוף להעברת טופס ההרשמה החתום ללשכה בפקס 03-5631096 או במייל yafah@chamber.org.il


בעבור בניית ה "מיני סייט" ע"פ התנאים המפורטים לעיל, יגבה תשלום חד פעמי בסך 180 ₪ + מע"מ, אשר ישולם ישירות לדגנית

א. אתר המיני סייט הינו חלק בלתי נפרד מאתר הלשכה, והלשכה רשאית בכל עת להפסיק שרות זה ו/או לפסול חלק מהרשומים ב "מיני סייט" ו/או למחקם ללא התרעה ובאופן מידי.

ב. חבר אשר אינו משלם דמי חבר ללשכה יוסר מיידית מאתר ה"מיני סייט" שבאתר הלשכה.

ג. כל האמור ב "מיני סייט" הינו באחריותו המלאה של המזמין, ועליו לוודא שאין באמור בו הפרת זכויות יוצרים.

ד. לא ירשם ב "מיני סייט" כל דבר העלול לפגוע בחבר לשכה אחר

ה. המיני סייט מאפשר שילוב תמונה ו/או לוגו שיהיו אחד במיני סייט והאחר לצד שם החבר ברשימת התחום

ו. המזמין יקבל כתובת שתאפשר לו להפנות אנשים במסגרת קמפיין או באורך שוטף של עסקיו ישירות ל "מיני סייט".

למידע נוסף בתחום זה