פורום חטיבת היועצים לעסקים

במסגרת פעילות החטיבה למיתוג היועצים העסקיים וניסיון לספק לחברי החטיבה ערך נוסף, שיווקי ותדמיתי כמו גם, יצירת שת"פים עם גורמי חוץ, אושר באסיפה הכללית בתאריך 1.6.09 תקנון החטיבה ובו נספח המאפשר לחברים בתוך החטיבה המעוניינים בכך, להצטרף לפורום ("חטיבת היועצים העסקיים").
כל חבר בחטיבה, העונה על תנאי הסף שמפורטים בהמשך מסמך זה, יהיה רשאי להצטרף לפורום.

 

ב. דרישות סף
כל אדם/ישות משפטית, החבר בלשכת המסחר והעומד בכל התנאים המפורטים להלן, זכאי להצטרף לפורום כחבר:

1. חבר לשכת המסחר.
2. יועץ עסקי (יחיד או תאגיד) העוסקים בפועל בלפחות אחד מאלה ורק בתחומים אלה: יועץ שיווק ומכירות , יועץ פיננסי וכלכלי, ייעוץ ארגוני, סחר חוץ, לוגיסטיקה ותפעול, יועצים לניהול ואסטרטגיה, יועץ משפטי.
3. בעל תעודות, המעידות על לימודים בתחום אקדמאי, או מקצועי בתחום הייעוץ הרלוונטי.
4. בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות במתן ייעוץ (בתאגיד – לנציג המוסמך), בכפוף להצגת אסמכתאות המעידות על היותו בעל הניסיון הנדרש ו/או בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות כשכיר בתחום המקצועי.
5. יועץ עסקי, שאיננו בעל השכלה אקדמאית, אולם הוא בעל ניסיון מוכח של 10 שנים בתחום הייעוץ כאמור בסעיף 4, יאושר ע"י ועדת החריגים של הנהלת החטיבה.
6. לא הורשע בעבירה שיש עמה קלון.
7. חברותו אושרה ע"י הנהלת החטיבה. ככלל – לא תאושר מועמדותו של חבר שקיים לגביו מוניטין שלילי, או שהוא נשוא לתביעות מקצועיות באופן חריג.

יובהר כי תאגיד ייוצג בפורום על ידי מנהלו או בא כוחו הקבוע בלבד.

ג. תחומי המומחיות הנדרשים:
1. יעוץ בשיווק ומכירות.
2. יעוץ כלכלי/פיננסי.
3. יעוץ ארגוני.
4. בניית תוכניות עסקיות.
5. יעוץ בנושא סחר חוץ.
6. יעוץ בלוגיסטיקה,רכש ותפעול.
7. יעוץ בניהול ואסטרטגיה.
8. יעוץ משפטי.


ד. על המעוניינ/ת להצטרף לפורום לפנות ולצרף:
1. השאלון הרצ"ב – יש לציין תחום התמחות עיקרי אחד בלבד ותחום התמחות משני לכל יועץ.
2. קורות חיים.
3. תעודות המעידות על השכלה בתחום המוצע.
4. אסמכתאות המעידות על ניסיון בעבודה בתחום המוצע ו/או ניסיון של שלוש שנים במתן יעוץ בתחומי המומחיות הנ"ל.
5. שמות ומספרי הטלפונים של לפחות שלושה ממליצים.

ו. הלשכה ו/או הנהלת החטיבה תהייה רשאית לפנות ליועצים לשם קבלת הבהרות, או פרטים נוספים, לפנות לממליצים ו/או להזמין את היועץ לראיון ו/או לבדוק את הצעתו בכל דרך אחרת שתראה ללשכה כנכונה.

ז. עצם קיומו של הפורום אינו מבטיח העסקה ואין בו בכדי ליצור כל מחויבות בין היועץ הרשום בפורום ללשכת המסחר. ההצטרפות לפורום תעשה כמפורט בסעיף ד' לעיל.

ח. יועצים שעברו בעבר את תהליך המיון ל"פרויקט בנק דיסקונט" אינם מחויבים בפנייה מחודשת אך עליהם לבדוק מול הח"מ באם נתוניהם מעודכנים במאגר.

ט. נציגת הלשכה אליה יש להפנות את כל השאלות והבירורים בהקשר לפניה זו הינה: שלי אשכנזי, מנהלת חטיבת יועצים לעסקים, 03-5631014

י. את הפניות יש להעביר בפקס. או בדוא"ל או במעטפה חתומה ללשכת המסחר, רחוב חשמונאים 84, תל אביב, על המעטפה יש לציין באופן בולט "פורום חטיבת היועצים העסקיים" .

בברכה ובתודה לכולם,
יפה חובב, עו"ד

מנהלת חטיבת יועצים לעסקים

למידע נוסף בתחום זה