ראובן שליסל, מבעלי ליימן שליסל, נבחר לתפקיד יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר

לחברי הנהלה נבחרו: גל סידס, נני סיימן, עודד ברט, שמרית קניג, דוד אברהם, רשף אביגדור.

ראובן שליסל (63), ממשפחת הבעלים ומנכ"ל משותף בחברת ליימן שליסל בע"מ, נבחר בסוף השבוע שעבר באסיפה השנתית של ענף המזון, פה אחד ובפעם השלישית ברציפות, לתפקיד יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר. שליסל מכהן כחבר הנהלה באיגוד לשכות המסחר ויו"ר משותף בוועדה הבינלאומית של האיגוד.

ענף המזון באיגוד לשכות המסחר מורכב ממאות חברים, מרביתם עוסקים בייבוא ושיווק מזון לישראל.

לצד שליסל נבחרו 6 חברי הנהלה לענף: גל סידס מחברת סידס, נני סיימן מחברת א. סיימן, עודד ברט מחברת שוקוטרייד, שמרית קניג מחברת שסטוביץ, דוד אברהם מ-דוד אברהם, רשף אביגדור מחברת אדיר סחר.

לדברי שליסל, "היעד מרכזי העומד בפנינו הוא חיזוק ענף המזון בישראל ושיפור איכות השירות והמוצרים המיובאים לישראל שיביאו להפחתת יוקר המחיה לטובת הצרכן הסופי, וזאת לצד קידום ויישום הרפורמות המבניות בענף במשק". שליסל ציין כי סמלי שהבחירה מחדש נעשתה בשבוע שבו יוצאת לדרך בצורה סופית המהפכה בהליך הייבוא של מזון רגיל לישראל ("רפורמת הקורנפלקס"), פרויקט מרכזי להקלה על יבוא מזון רגיל לישראל, בו הענף מעורב כבר כעשור.

עוד ציין שליסל כי הענף יוסיף לפעול מול הגורמים הרלוונטיים במשרדים השונים ובכנסת להמשך תהליך ההפחתה של מכסים על מוצרי מזון, לצד מתן תמיכות לחקלאים, לטיוב הרגולציה החלה על יבוא מזון ובכלל זה הגברת ההסתמכות על רגולציה בינלאומית מקובלת. כמו כן, הענף נמצא בקשרי כעבודה ופועל בשיתוף פעולה מלא עם הרבנות הראשית, בכדי למצוא פתרונות לקשיים האדמיניסטרטיביים בהם נתקלים יבואני המזון.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בירך את שליסל על היבחרו וקרא לכלל יבואני המזון בישראל להצטרף ללשכת המסחר תחת מנהיגותו של ראובן שליסל, כדי לפעול במשותף לקידום ענף המזון בארץ, שכלולו ופיתוחו, ובמיוחד נוכח כל הרפורמות הממשלתיות המיושמות בשנים האחרונות. "חשוב מאד שכל חברות המזון תהיינה שותפות להחלטות ולעמדות הלשכה".

 

למידע נוסף בתחום זה