מצגות ממפגש הדרכה ליבואני ויצרני תוספי תזונה בשיתוף שירות המזון הארצי במשרד הבריאות שהתקיים ב-25.4.2021

ב-25.4.2021 קיימנו מפגש הדרכה ליבואנים וליצרנים של תוספי תזונה עם נציגי שירות המזון הארצי, אשר שנועד לשפר את היכרותם עם דרישות משרד הבריאות, למזער דחית בקשות, לשפר את השירות ליבואנים ולהכיר לכם תהליך עבודה חדש שנועד גם הוא ליעל את תהליכי העבודה בהקשר של אישורי יבוא לתוספי תזונה ולחומרי הגלם לייצור תוספי תזונה

מוזמנים לעיין בחומרים שהועברו במפגש:

 

1. הדרכה של מחלקת היבוא בשירות המזון הארצי בנושא דרישות חקיקת המזון ליבוא תוספי תזונה - כיצד יש להגיש בקשה להליך יבוא של תוסף תזונה, כולל דגשים לגבי ליקויים חוזרים.

להורדת המצגת שהציגה מרטין סינר, מנהלת מחלקת יבוא בשירות המזון הארצי- לחצו כאן

 

2. טופס רישום חדש ליבוא-

כחלק משיפור השירות לעוסקים בתוספי תזונה, בכוונת שירות המזון לייעל את תהליך הגשת ובדיקת הבקשות לאישור מוקדם של תוספי התזונה, כמו כן גם את הנגשת המידע לציבור היבואנים והנציגים.
במסגרת זו הוכן בשירות המזון הארצי מסמך אקסל שבעזרתו הנכם מתבקשים להגיש את הבקשה לאישור מוקדם לייבוא תוספי תזונה ולבצע בקרה עצמית טרום ההגשה. המסמך נועד לסייע ליבואנים לוודא שההגשה נעשתה בהתאם לדרישות הרגולטוריות ולסייע לשירות המזון הארצי לקצר את זמני התגובה לבדיקת בקשות לאישורי יבוא של תוספי תזונה. בעתיד, מסמך זה צפוי להיות מאופיין למערכת מקוונת. מסמך אקסל עדכני המטמיע את ההערות שהושמעו במהלך הוובינר, והערות נוספות יופץ ליבואנים ישירות מפי שירות המזון בהמשך. 

להורדת המצגת בנושא זה, שהציגו המהנדסות יאנה קציר ומרינה פלקוביץ- לחצו כאן

 

למידע נוסף בתחום זה