הענקת בול לנשיא איגוד לשכות המסחר מטעם דואר ישראל

דני גולדשטיין, מנכ"ל חברת דואר ישראל, ארח בתאריך 27.08.18 את עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, במרכז הסחר המקוון של הדואר במודיעין. לין וצוותו ערכו סיור מקיף במבנה המכס העתידי שיפתח בסוף השנה והתרשמו אישית מפעולות ההערכות של דואר ישראל לנוכח הגידול המהיר בהיקף היבוא האישי.

במהלך הסיור הציג גולדשטיין את התוכניות העתידיות של הדואר, הכוללות גם סיוע נרחב לעסקים קטנים ובינוניים בתחום היצוא, המבקשים להרחיב את פעילותם העסקית. גולדשטיין סיפר כי מדי יום מגיעות לישראל בממוצע כ-300 אלף חבילות, אשר מחולקות ב-1,200 נקודות ברחבי הארץ, מתוכן ב-500 עסקים קטנים. לדבריו ב-2019 יפתח במקום, מרכז לליקוט ואחסון פריטים, שיאפשר לעסקים קטנים לשלוח מוצרים ישירות ממרכז המיון במודיעין בתוך הארץ ולייצא לחו"ל.

 

לין הביע את התרשמותו מיכולת ההתארגנות של הדואר, גם באשר למרחבי העבודה וגם באשר לשיטות העבודה, המאפשרים לתת שירותים לוגיסטיים לציבור הרחב ביעילות גבוהה מאד. כל זאת, לצד סיוע לעסקים קטנים, המהווה תרומה עצומה למשק.

 

בתום הסיור העניק גולדשטיין ל-לין מתנת "בול שלי". מדובר בגיליון מזכרת אישי שהוכן על ידי אנשי השירות הבולאי, הכולל 12 בולים אמיתיים ובהם מופיעות תמונות של לין מפעילותו העסקית והאישית.

 

לין ציין כי גולדשטיין, ללא ספק, עם ניסיונו הניהולי, הוא האיש המתאים להובלת הדואר להתפתחויות המהירות והמרשימות בעתיד.

 

 

למידע נוסף בתחום זה