לשכת המסחר מתאבלת על לכתו בטרם עת של סגן הנשיא אריה זייף

מצורפים דברי ההספד של נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין למר אריה זייף, שכיהן בתפקיד סגן נשיא לשכת המסחר ת"א והמרכז :

עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר: "התבשרנו על פטירתו בטרם עת של אריה זייף, סגן נשיא לשכת המסחר ת"א והמרכז. הכרתי את אריה זייף עוד בתחילת דרכנו המשותפת כפעילים במפלגה הליברלית בישראל. אריה קיבל על עצמו שורת תפקידים ארוכה במגזר הציבורי, וביניהם מנכ"ל אגף המכס והמע"מ, סמנכ"ל משרד החקלאות ונציג המדינה בהסדרי פריז עם הרשות הפלסטינית".

 

"בכל אחד מתפקידים אלה הוא ידע לשלב סמכות עם הומור, מזג טוב, הבנה מעמיקה של הנושא, שיח ישיר וברור ללא דו משמעות, הגדרת מטרות ונחישות בקידום יעדים. הוא השאיר מורשת אישית נכבדה בכל אחד מארגונים אלה".

 

"לא זאת בלבד - אריה היה גם פעיל בעולם הספורט בישראל במשך שנים רבות ושימש במספר תפקידים בכירים במרכז מכבי ישראל ובוועד האולימפי. זאת נוסף לכהונתו כיושב ראש ועדת הכספים של ההתאחדות לכדורגל, ויושב ראש המועצה להסדר הימורים בספורט (הטוטו)".

 

"ב-20 השנים האחרונות השקיע זייף עבודה רבה בקידום מגזר המסחר והשירותים בישראל. הוא היה חבר נשיאות, חבר הנהלה וסגן נשיא לשכת המסחר ת"א והמרכז. חלק גדול מזמנו הוקדש גם למישור היחסים הבין-מדינתיים מתוקף תקפידו כיו"ר הוועדה הבינ"ל. כל זאת, יחד עם חברות במועצות מנהלים מובילות בישראל. אין ספק בליבי כי אריה ייחסר למגזר העסקי בישראל ולציבור כולו".

 

למידע נוסף בתחום זה