חטיבה חדשה נוסדה באיגוד לשכות המסחר: "האיגוד הישראלי לכטב"ם"

האיגוד הישראלי לכטב"ם (כלי טיס בלתי מאוישים) הינו התארגנות של ארגונים, גופים, מוסדות וחברות המעוניינים בקידום חופש הפעולה, הכדאיות והפוטנציאל אזרחי והעסקי של תחום הכטב"ם, הכולל את תחום רבי הלהב, תוך קיום אסדרה של פעילות הענף.

האיגוד יפעל בשיתוף פעולה והבנות עם קובעי מדיניות, רגולטורים ארגונים ומוסדות שונים, תוך הקפדה על ייצוג בעלי העניין באיגוד, במטרה להגשים את היעדים הנגזרים ממהפכה טכנולוגית זו ומתוך הכרה ואמונה כי התגייסות כוללת יש בה כדי לאפשר עמידה והובלה של אתגר עכשווי זה.

 

לדברי יוזמי הארגון, תא"ל (במיל') עדן אטיאס מחברת "פאראזירו" וסא"ל (במיל') אלון אונגר יו"ר ומייסד כנס UVID, הקמת התאגדות זו מתחייבת בימים אלה.
לדברי אטיאס, "אנו נמצאים בראשיתה של מהפכה טכנולוגית לה השפעה על כל תחומי החיים והמשק. חובה כי מדינת ישראל תתעדף ותסדיר לאלתר את הרגולציה המתחייבת, בהלימה ישירה ובקצב מקביל לזה הנערך בימים אלה בעולם."

 

"האיגוד פתוח לכל בעלי העניין האזרחיים והמסחריים, אשר עוסקים בתחום התעופה הבלתי מאוישת בישראל ומעוניינים לקדם אותו", מדגיש אונגר ומוסיף, "המטרה הנה לאחד את כל העוסקים בעולם תוכן ייחודי זה, לפעול ביחד לקידום הקצאתם של משאבים ותשתיות לאומיות עבור ענף הכטב"ם, לעודד מצוינות ומקצוענות, יזמות וצמיחה, להוות כתובת לעסקים, למוסדות, לגופים האקדמיים ולרגולטורים ולבדל את העוסקים בתחום המסחרי מתחום הפנאי והתחביב."

 

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ברך על הקמת החטיבה החדשה וציין כי "זוהי דוגמה נוספת לעוצמת המשק הישראלי. פיתוח של ענפי משק חדשים העונים להתפתחות הגלובלית, ללא כל סיוע של המדינה ועל אף קשיי הרגולציה אותם היא מציבה; זו גם התפתחות נוספת המצביעה בבירור היכן נוצרים מקומות העבודה בישראל".

למידע נוסף בתחום זה