שר התקשורת בלשכת המסחר: "רפורמת ה-Wi-Fi מהווה מהפכה שתפחית חסמים בייבוא המסחרי והאישי ותוזיל עלויות לציבור"

חה"כ איוב קרא, שר התקשורת, מנכ"ל משרד התקשורת, מוני שמילה, מנהל אגף בכיר רישוי וספקטרום גדעון שטרית, וצמרת משרד התקשורת, התארחו הבוקר בלשכת המסחר בתל אביב כדי להציג את "רפורמת ה-Wi-Fi" להסרת חסמי יבוא על מגוון רחב מאד של מוצרים שיש בהם רכיבי תקשורת אלחוטיים. הרפורמה, אושרה בתחילת השבוע בוועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות חה"כ איתן כבל, וצפויה להיות מאושרת בקריאה שניה ושלישית במסגרת חוק ההסדרים ולהיכנס לתוקף ב-1 באוגוסט 2018.

 

שר התקשורת ציין כי עם כניסתו לתפקיד, הוא קיים פגישה בנושא עם נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, שהבהיר עד כמה השירות שניתן ליבואנים מצד משרד התקשורת זקוק לרפורמה רחבה. השר ציין שהוא רואה בקידום הרפורמה פרויקט מרכזי התואם את מדיניות הממשלה להסרת חסמים, הן בייבוא המסחרי והן בייבוא האישי. מדובר ברפורמה שצפויה לחסוך מאות מיליונים רבים למשק, תוך שמירה על איזונים מתאימים.

 

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, בירך את השר על קידום הרפורמה והעברתה: "הרפורמה להסרת חסמים בייבוא ציוד תקשורת אלחוטי מהווה בשורה אמיתית לציבור ולעסקים ויש לה חשיבות רבה ביצירת איזון נכון בין הגנה על הציבור ומניעת הפרעות תקשורת להורדת חסמים לעסקים. אין ספק שרפורמה זו תקרא על שם השר איוב קרא שקידם אותה מאז כניסתו לתפקיד מול סיכונים".

 

קרדיט צילום: שלומי מזרחי

למידע נוסף בתחום זה