שינוי בסדרי העדיפויות של האוצר בקביעת המדיניות הכלכלית תביא להאצת הצמיחה, הגדלת הפיריון והעלאת רמת החיים בישראל

איגוד לשכות המסחר הצטרף לכ- 20 ראשי ארגונים עסקיים למערכה על עתידו של המשק הישראלי ומערכה זו תימשך על שתקבע מדיניות כלכלית שתביא לשיפור ניכר בסביבה העסקית, להאצת הצמיחה ולהגדלת רמת החיים של תושבי ישראל. לפי ראשי המגזר העסקי בקרב חלק גדול מהמגזר העסקי ישנה תחושה כי ניהול עסקים בישראל הפך למשימה בלתי אפשרית, דבר אשר מסכן את עתידה הכלכלי והחברתי של ישראל ומוביל להעצמת המגמה של העתקת פעילויות כלכליות מחוץ לישראל.

"אזרחי ישראל נפגעים באופן ישיר מהמדיניות הכלכלית הנוכחית של הממשלה, אשר הובילה לצירוף בלתי אפשרי של הכנסה פנויה נמוכה לצד יוקר מחיה גבוה, אשר אינו מאשר קיום בכבוד לחלק גדול מתושבי המדינה. בנוסף, רמת החיים בישראל, אשר נמוכה ב-25% מרמת החיים במדינות המפותחות, אף דוחפת אוכלוסיות חזקות להעתיק את מגוריהם מעבר לים" נכתב בפנייה, אשר קוראת למגזר העסקי להתאגד לשינוי תקציב הממשלה, כך שיעודד את העלאת הצמיחה במשק ורמת החיים של תושבי ישראל, "המגזר העסקי בישראל מעסיק למעלה מ-2.5 מיליון מועסקים, אשר נושאים על גבם את כל צמיחת המשק, ואשר רווחתם הכלכלית תלויה בהצלחתנו. מדובר בכוח משמעותי, אשר הצטרפותו למאבק עשויה להביא לשינוי בניהול המדיניות הכלכלית בישראל".

בין החתומים על הפנייה יוצאת הדופן- נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, נשיא ארגון הגג של העצמאים והעסקים הקטנים בישראל (לה"ב) רועי כהן, נשיא התאחדות החקלאים דובי אמיתי, נשיא התאחדות בוני הארץ רוני בריק, נשיא התאחדות המלונות אלי גונן, מנכ"ל חברות הביטוח ד"ר גיא רויטקוף ועוד.


לפנייה המלאה של ראשי הארגונים העסקיים - לחצו כאן

להצטרפות ותמיכה במאבק - לחצו כאן

 

למידע נוסף בתחום זה