הכירו את שלומי לויה, סמנכ"ל משפט וממשל באיגוד לשכות המסחר

עו"ד שלומי לויה (40) מונה על ידי נשיא איגוד לשכות המסחר לתפקיד סמנכ"ל משפט וממשל של איגוד לשכות המסחר. במסגרת תפקידו הנוסף יחזק לויה את הייצוג של לשכות המסחר מול רשויות הממשל, לרבות בכנסת, מול משרדי הממשלה, הרגולטורים השונים ועוד.  

לויה הינו בעל תואר ראשון ושני במשפטים (LL.B ו-LL.M) מאוניברסיטת תל-אביב, שניהם בהצטיינות. את התואר השני במשפטים עשה לויה במסלול המשפט המסחרי. עו"ד לויה הוא גם בעל תואר שני במנהל עסקים (מוסמך אוניברסיטה במנהל עסקים MBA), גם כן באוניברסיטת תל-אביב בתחום ההתמחות: אסטרטגיה ויזמות.

את התמחותו ביצע לויה במשרד עורכי דין דנציגר, קלגסבלד, רוזן ושות' במחלקת הליטיגציה, תחת הדרכתו של עו"ד אביגדור קלגסבלד.

לויה, הסמכות המשפטית המקצועית העליונה בלשכת המסחר, מטפל במסגרת עיסוקיו כיועץ המשפטי של האיגוד במשפט העסקי המסחרי, בתחום ההגבלים העסקיים, בדיני המכרזים, הקניין הרוחני, המשפט המנהלי, סוגיות עומק בדיני העבודה ובתחומי משפט רבים נוספים.

בשנתיים האחרונות הוביל לויה שורה של עתירות מוצלחות לבית הדין הארצי לעבודה כנגד שביתות שתכננה ההסתדרות הכללית וכן עתירות מנהליות ועתירות לבית המשפט הגבוה לצדק בשורה של נושאים עקרוניים למגזר העסקי כמו ארנונה ועוד. במסגרת תפקידו הנוסף יחזק לויה את הייצוג של לשכות המסחר מול רשויות הממשל, לרבות בכנסת, מול משרדי הממשלה, הרגולטורים השונים ועוד.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ציין כי הוא שמח על המינוי החדש של לויה: "לשכות המסחר מפתחות כיום צוות מקצועי על בסיס מצוינות, המעניק חיזוק לעמדות הלשכה וגם מחזק את תשתית השירות לחברים. מינויו של לויה מחזק שני יעדים חשובים אלה."

 

למידע נוסף בתחום זה