נשות עסקים בישראל: מפגש מוצלח נוסף של פורום הנשים בקריירה ובעסקים של איגוד לשכות המסחר

כ- 100 נשות עסקים נפגשו ביום שישי (21.02.14) למפגש נוסף של פורום "נשים בקריירה ובעסקים" של איגוד לשכות המסחר, המתכנס אחת לרבעון, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א.

למפגש הגיעו מנכ"ליות, מנהלות בכירות בחברות ויזמיות שהקשיבו, על כוס שמפניה ותותים, להרצאותיהן המרתקות של שירה מרגלית, אשת תקשורת ויו"ר סלונה, וסיוון יערי, נשיאה ומייסדת של "חדשנות אפריקה" ומנכ"לית iSpa Express.

מרגלית, אשת תקשורת ותיקה, דיברה בהרצאתה על "הבלוגרים העיתונאים החדשים". היא הציגה את אתר סלונה וסיפרה את סיפור ההצלחה הנשי שלו- סלונה הוא אתר המבוסס על בלוגים ומתמקד בנשים, והוא גם אתר הנשים הגדול והמשפיע בישראל. בנוסף, מרגלית הסבירה לנשות הפורום על חשיבותו של הבלוג ככלי לקידום, מיתוג עצמי ויצירת קשרי עבודה, ושמה דגש על שיתופי הפעולה הרבים בין הבלוגריות הרבות בארץ ובעולם.

יערי, בעלת תואר שני באנרגיה סולארית מאוניברסיטת קולומביה, הלהיבה את הפורום כשסיפרה בהרבה הומור איך הקימה את ארגון "חדשנות אפריקה". יערי מביאה יוזמות של אנרגיה סולארית לאפריקה מאחר ואין שם חשמל. תרומות מגיעות מארה"ב, הטכנולוגיה נרכשת בישראל ומושקעת בכפרים באפריקה. הארגון אף מוכר ע"י האו"ם ויערי הרצתה מעל במת האו"ם והציגה את הצלחות הארגון וחיזוק העוצמה והיוזמה הנשית באפריקה.
בנוסף, יערי סיפרה כיצד הקימה לפני 3 שנים את מרכזי iSpa Expresss המפוזרים ברחבי הארץ, המעסיקים בעיקר נשים דתיות, ומסייעים להן לפתח קריירה ועצמאות כלכלית בצד חיי משפחה וגידול ילדים.

הפורום, בראשו עומדות מירה מינס חברת נשיאות איגוד לשכות המסחר ויו"ר ועדת ההסברה באיגוד ובת שבע שטראוכלר סגנית יו"ר שדולת הנשים, מהווה פלטפורמה ליצירת קשרים עסקיים וניהול דיאלוג בלתי אמצעי בין נשות עסקים בישראל לאנשי/נשות מפתח במשק ובכלכלה.

למידע נוסף בתחום זה