נני סיימן נבחרה לתפקיד יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר

נני סיימן, מייסדת ויו"ר חברת "סיימן סחר" ליבוא גבינות קשות ומוצרי מזון, נבחרה באסיפה השנתית של ענף המזון לכהן כיושבת ראש ענף המזון באיגוד לשכות המסחר. סיימן התמודדה מול היו"ר היוצא של הענף, ראובן שליסל, כאשר גם יוסי ויליגר, סגן הנשיא, התמודד לתפקיד.

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר: "תוצאות בחירות אלה מוכיחות שלשכת המסחר מתנהלת לפי עקרונות דמוקרטיים וכל חבר זכאי להתמודד. זה חלק מהמסורת של לשכות המסחר. מאחל לנני סיימן ולשאר חברי ההנהלה הצלחה גדולה ואני בטוח שהם יעמדו באתגרים העומדים בפניינו".

נני סיימן, מייסדת ויו"ר של חברת "סיימן סחר ומדניות", חברה המייבאת מוצרי איכות ומותגים בינלאומיים המוכרים בכל העולם, אמרה לאחר זכייתה "אני נכנסת לנעליים גדולות להיות יו״ר ענף המזון אחרי ראובן שליסל. אעשה הכל כדי להיות ראויה לאמון של חברי הלשכה ביושר, הגינות וכבוד. מודה לכל חברי הלשכה שנתנו בי את אמונם וביחד נקל על היבוא לישראל ונסייע לציבור בהורדת יוקר המחייה".

לצד סיימן נבחרו 6 חברי הנהלה לענף: עו"ד גל סידס, חברת משה סידס ובנו בע"מ, מיכאל בר, טמפו משקאות בע"מ, דוד גל, אבוט מעבדות רפואיות בע"מ, ראובן שליסל, ליימן שליסל בע"מ, ארז וינר, ג.וילפוד בע"מ, יוסי ויליגר, יוסי וילי ניהול והשקעות בע"מ.

ענף המזון באיגוד לשכות המסחר, הענף הגדול בלשכת המסחר, מורכב ממאות חברים, מרביתם עוסקים בייבוא ושיווק מזון לישראל.

עו״ד עמיר עופר, מנהל ענף המזון באיגוד לשכות המסחר, אשר נמצא בשירות מילואים ממושך מפרוץ המלחמה, הגיע במיוחד על מנת לנהל את האסיפה ואת תהליך הבחירות שהסתיים בניצחונה של סיימן: "אני גאה על הליך הבחירה של נני ושל שאר חברי ההנהלה. הצוות שנבחר, מייצג בצורה טובה מאוד את המנעד הרחב של תחומי המזון. בהזדמנות זו, אבקש להודות לראובן שליסל היקר שהוביל את ענף המזון להישגים רגולטוריים חשובים מאוד ובטוח שנני סיימן תמשיך את הדרך ותוביל את הענף להישגים חשובים נוספים, ביניהם הפחתת חסמים והורדת יוקר המחייה בישראל".

 


מימין: ראובן שליסל, עמיר עופר, נני סיימן, יוסי ויליגר
קרדיט: יחצ

למידע נוסף בתחום זה