35 סטודנטים התחילו קורס ניהול עיצוב והפקת אירועים בבית הספר ללימודי הפקה של המכללה העסקית ואלי לוי הפקות

 35 סטודנטים מרחבי הארץ הגיעו ביום שלישי האחרון לפתיחת המחזור החדש בקורס ניהול עיצוב והפקת אירועים בניהול המכללה העסקית של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז ובשיתוף חברת "אלי לוי הפקות".
קורס ניהול והפקת אירועים במכללה העסקית הינו ייחודי, בהנחיית וליווי מיטב הכישרונות בתחום הפקת האירועים: שאבי מזרחי, יענקלה מנדל, איילת אורבך, גיל טייכמן, גלי דביר, גד אורון, אלון דחבש, אלון חסון, ועוד.

הקורס נועד להקנות למשתתפים ידע וכלים חיוניים ומקצועיים ביסודות הניהול ותורת עולם ההפקה, שיאפשרו להם לראות את התמונה בשלמותה מבלי לפספס אף פרט בתהליך.

הקורס ראשון מסוגו ויחיד בארץ, ומכסה את שלושת מעגלי ההפקה: הפרטי, העסקי (כנסים ורווחה) וההמוני. במהלך הקורס משולבים לימודים עיוניים תיאורטיים יחד עם עבודה בשטח- סיורים מודרכים ותרגילי צפייה ועבודה חווייתיים באתרי אירועים ובאתרי הפקה בכלל Back Stage, סיורי הקמות טרם פתיחת אירועים, מפגשי חברות מהענף ועוד.

הלימודים אורכים תשעה חודשים ומוכרים על ידי משרד הכלכלה לפיקדון חיילים משוחררים.

לדברי אלי לוי, הבעלים של חברת "אלי לוי הפקות" והמנהל האקדמי של הקורס: "מדובר במודל שמוכיח את עצמו כסיפור הצלחה. הסטודנטים לא רק לומדים תיאוריה, אלא גם חווים את השטח. לאורך כל הקורס הסטודנטים מקבלים כלים פרקטיים וקשרים חיוניים המסייעים להם להשתלב בקלות בעולם הפקת האירועים עם סיומו".

לדברי לבנת קיזנר, מנהלת המכללה העסקית של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז: "אירועים ושמחות הם חלק נכבד מחיינו הפרטיים והעסקיים. לאור ההתפתחות העצומה והמודעות ההולכת וגוברת בתחום העיצוב והפקת האירועים, גדל גם הביקוש לאנשי מקצוע הבקיאים בתחום. יש לנו לא מעט סיפורי הצלחה של בוגרים שהשתלבו עם סיום הקורס בתחום העיצוב וההפקה כמעצבי אירועים עצמאיים, מעצבי הבית באולמות אירועים, מפיקי אירועים עסקיים, מפיקי חתונות, מעצבי חופות ועוד".
למידע נוסף בתחום זה