הישג יוצא דופן ללין בזירה הבינלאומית: נבחר בין הראשונים למוסד העליון של ארגון לשכות המסחר העולמי (WCF)

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, נבחר בשבוע שעבר באחד מהמקומות הראשונים של הוועד המנהל של ארגון המעסיקים הגדול בעולם- World Chamber Federation  (WCF).

בבחירות חשאיות שנערכו בקרב 1,200 לשכות מסחר בעולם כולו, מתוך 125 ארצות נבחר עו"ד אוריאל לין למקום השישי ברשימת חברי הוועד המנהל של איגוד לשכות המסחר העולמי, המונה 20 איש. הוועד המנהל הוא המוסד העליון של ארגון זה.

WCF הינו ארגון לשכות המסחר העולמי, המקיף כ-1,200 לשכות מסחר מ-125 מדינות, בתוכן כל מדינות ערב- איראן, אפגניסטן, דובאי, ערב הסעודית ועוד, כמו גם כל לשכות המסחר באפריקה ובאמריקה הדרומית, וכלל לשכות המסחר באירופה ובארה"ב.

הבחירה ב-WCF מפולגת ליבשות גדולות, ולין נבחר ראשון בקטגוריה של המזה"ת ואפריקה. יחד עימו נבחר גם נשיא לשכת המסחר של איראן במקום ה-19.

במסגרת פעילותו הענפה של לין ב-WCF, הציג לין במפגשה האחרון בהמבורג טיוטת חוק יסוד להגדרת זכויות המעסיק. חוק זה הוא ראשון מסוגו בעולם כולו ופרי יצירתה של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז. החוק זכה לתגובות חיוביות בקרב חברי הארגון.

בחירתו מוסיפה לרשת הקשרים הענפה של הלשכה עם מאות לשכות ברחבי העולם, כולל יבשות אפריקה והמזרח התיכון, לטובת חברי האיגוד הנעזרים בה לקידום סחר החוץ ביבוא וביצוא.

למידע נוסף בתחום זה